Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@17:46:54 GMT

رئیس اینترپل وارد ورزش شد!

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۰۶۶۳

صراط:

بهرام قدیمی، رئیس فدراسیون هاکی در حکمی عجیب هادی شیرزاد، رئیس اینترپل ناجا را به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون انتخاب کرده است. 

به گزارش ایسنا در حکم شیرزاد آمده است: نظر به دانش، تخصص و تجربیات ارزشمند مدیریتی و اجرایی، جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست نایب رئیسی آقایان فدراسیون هاکی منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با نصب العین قرار دادن شرع مقدس اسلام و بهره‌مندی از تمامی توان و هماهنگی کامل با مدیران محترم ستادی، در انجام امور محوله موفق و پیروز باشید.

این انتصاب عجیب به نظر می‌رسد چون سمت نایب رئیسی در فدراسیون نیاز به آشنایی با رشته ورزشی دارد تا بتواند به پیشرفت این رشته کمک کند اما در خبر فدراسیون و ذکر سابقه شیرزاد آمده است: شیرزاد دارای تحصیلات دکتری پزشکی و عضو هیئت علمی دانشگاه است و در حال حاضر ریاست پلیس بین‌الملل ناجا و ریاست پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجا را عهده دار است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی رئیس اینترپل ناجا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۰۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور وارد دامغان شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح آدینه در دومین روز سفر استانی هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان وارد شهرستان دامغان شد و مورد استقبال مردم این شهرستان قرار گرفت.

وی روز گذشته برای سفر به استان سمنان در سمنان و شاهرود حضور داشت اما به اصرار مردم دامغان امروز را نیز در استان سمنان باقی ماند تا در جمع مردم دیار صد دروازه باشد.

دیدار مردمی و حضور در نماز جمعه از برنامه‌های سفر رئیسی در دامغان است.

کد خبر 6082186

دیگر خبرها

  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • رئیس جمهور وارد دامغان شد
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • رئیسی کیا: شکست در واگذاری استقلال و پرسپولیس شکست خصوصی‌سازی است/ فدراسیون جلوی رقابت مالی ناسالم و پول پاشی را بگیرد
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • ۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال
  • پریدر استعفا داد،جوانمرد تنها گزینه جدی/ حضور سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات
  • حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد