Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@11:59:13 GMT

آرامکو زیر رگبار آتش نیروهای مردمی یمن

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۰۶۶۵

آرامکو زیر رگبار آتش نیروهای مردمی یمن

سایت ردیابی تانکرهای نفتی هدف قرار گرفتن تأسیسات «آرامکو» را تأیید کرد

به گزارش مشرق،  یک شرکت ردیابی تانکرهای نفتی ساعاتی پیشتر هدف قرار گرفتن یکی از مراکز توزیع تأسیسات نفتی «آرامکو» در عربستان سعودی توسط ارتش یمن را تأیید کرد.

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد امروز دوشنبه اعلام کرد، یگان موشکی ارتش یمن موفق شد با موشک هدایت‌پذیر «قدس ۲» ایستگاه توزیع تأسیسات نفتی آرامکو در عربستان سعودی را هدف بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال تکمیل....

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ آرامکو عربستان سعودی یمن جنگ یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۰۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم و بازسازی همه تأسیسات آبرسانی آسیب دیده بر اثر بارندگی‌های اخیر

علی جان صادق پور مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس اظهار کرد: به دنبال بارندگی‌های اخیر، در برخی مناطق استان فارس به ویژه در نواحی جنوبی و شرقی استان، حجم بارش‌ها به ۸۰ میلیمتر نیز رسید که در برخی شهرستان‌ها از جمله لار، گله دار، گراش و لامرد منجر به تخریب بخشی از تاسیسات آبرسانی شد.

او ادامه داد: این تأسیسات شامل یک حلقه چاه، ۵۰۰ متر خط انتقال، ۳ هزار و ۵۰۰ متر جاده دسترسی و ۲۰۰ مترشبکه توزیع آب شهری و روستایی است.

مدیر عامل آبفا فارس در همین رابطه تصریح کرد: در پی این حوادث، شرکت آبفا فارس به منظور استمرار خدمات آبرسانی به مردم و کاهش اثرات ناشی از سیل، با استفاده از تاسیسات موقت، تانکر‌های سیار آب آشامیدنی و چاه‌های اجاره‌ای با بهره گیری از گروه‌های مجرب رفع اتفاقات و گروه‌های واکنش سریع در کمترین زمان اقدام به مدیریت بحران و ارائه خدمات آبرسانی به هم استانی‌ها کرد و در حال حاضر روند آبرسانی به مردم در سراسر استان عادی است.

رئیس کمیته بحران شرکت آبفا فارس گفت: طبق ارزیابی اولیه کارشناسان این شرکت، مبلغ خسارت وارد شده به تاسیسات آبرسانی این مناطق بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تمامی تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری مجهز شده است
  • گروسی به تهران سفر می‌کند
  • لرستان تصفیه خانه پایدار ندارد
  • هشدار نارنجی با شدت گرفتن بارش‌های رگبار و صاعقه در اصفهان
  • هشدار نارنجی با شدت گرفتن ناپایداری بارش‌های رگبار و صاعقه در اصفهان
  • از پایگاه مخفی آمریکایی‌ها در صحرای نقب چه می‌دانید؟
  • مرمت همه تأسیسات آبرسانی آسیب دیده در فارس بر اثر بارندگی‌های اخیر
  • ترمیم و بازسازی همه تأسیسات آبرسانی آسیب دیده بر اثر بارندگی‌های اخیر
  • تعمیر تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه با روش‌های نو
  • ببینید | لحظه هدف قرار گرفتن نیروهای رژیم اشغالگر در اردوگاه طولکرم