Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، مختار الموسوی نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق اعلام کرد: موضوع حضور نظامی آمریکا از سوی کمیته روابط خارجی مجلس عراق مورد بحث قرار خواهد گرفت تا علل عدم خروج این نظامیان از عراق با وجود مصوبه پارلمان مبنی بر ملزم کردن دولت در بیرون راندن آنها، مشخص شود.

از سوی دیگر کریم المحمداوی نماینده فراکسیون بدر در پارلمان عراق هم گفت: مصوبه پارلمان عراق درباره خروج نظامیان خارجی غیر قابل برگشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مطالبات مستمری با هدف اجرایی کردن این مصوبه وجود دارد.

این نماینده الکاظمی را مسئول ادامه حضور نیروهای خارجی و عدم اجرای مصوبه پارلمان دانست.

فاضل جابر نماینده فراکسیون صادقون در پارلمان عراق هم تاکید کرد: حضور نیروهای خارجی و نادیده شمردن حریم هوایی به مثابه نقض حاکمیت عراق است. جای شگفتی دارد که سفارت آمریکا هزاران کارمند دارد و مساحت زیادی اشغال کرده است.

کد خبر 5079046

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق خروج نظامیان آمریکا پارلمان عراق ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق عربستان سعودی فلسطین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن دونالد ترامپ ایران افغانستان مایک پمپئو روسیه سوریه ویروس کرونا پارلمان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۰۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد دونیم برابری خروج اتباع غیر مجاز از استان قم

علی اکبر زارعی، مدیرکل اموراتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم گفت در سال 1402 بیش از 30058 نفر در اردوگاه مراقبتی قم پذیرش شده اند.

زارعی گفت از این تعداد بیش از 20986 نفر اتباع خارجی غیر مجاز به کشور متبوع اعزام و تعداد 9530 نفر از اردوگاه ترخیص گردیده است .

وی در ادامه افزود در طرح ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز از کشور در سال 1402 شاهد افزایش دو و نیم برابری نسبت به آمار سال 1401بوده ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • روز ۱۹۶ طوفان‌الاقصی|اصرار اسرائیل برای حمله به رفح
  • قصد رئیس جمهور گرجستان برای وتوی قانون عوامل خارجی
  • (ویدئو) نطق جنجالی نماینده پارلمان بریتانیا در انتقاد از سیاست دوگانه انگلیس
  • مشت نماینده مجلس گرجستان بر صورت رهبر حزب حاکم: ای آشغال روس پرست! (فیلم)
  • لغو عضویت ایران در سه سازمان جهانی؛ گاف تازه دولت؟
  • نامه عجیب خروج ایران از شورای بین المللی موزه ها / امضای مصوبه ‏ای با چشم‌‏های بسته
  • مقابله پلیس با اعتراضات مخالفان دولتی در گرجستان
  • مقدرات مجلس آینده در اختیار «پشم» است /جبهه پایداری اهل معامله است چون صندلی برایش مهم است نه ارزش ها
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می شود
  • رشد دونیم برابری خروج اتباع غیر مجاز از استان قم