Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معتمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : در امداد و نجات مصدومان حوادث جاده‌ای ۲۱۳ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۲۶ نفر هم سرپایی درمان شدند.

او با اشاره به حضور امدادگران این جمعیت در عملیات‌های جستجو و نجات غریق از انجام ۸۴ عملیات امداد و نجات کوهستان طی ۸ ماهه‌ی امسال خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در همین مدت به ۱۵۰ نفر که گرفتار سیل و آبگرفتگی شده بودند امدادرسانی شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه ۱۶ پایگاه ثابت و ۵ پایگاه سیار جمعیت هلال احمر در استان آماده ارائه‌ی خدمات و امداد رسانی به مردم اند افزود: در این مدت طی۵ سورتی پرواز در عملیات امداد هوایی ۴ مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر کرمانشاه هلال احمر امدادرسانی امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۰۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر خلفی اظهار داشت: این افراد در ۸۲۷ دوره آموزشی با کمک‌های اولیه، آموزش عمومی امداد و نجات، دوره تخصصی، دوره بازآموزی، دوره ضمن خدمت و آموزش همگانی آشنا شدند.

وی افزود: از این تعداد، ۳۲۸ دوره شامل: کمک‌های اولیه و آموزش همگانی ویژه برای ۱۳ هزار و ۸۵ نفر، ۱۷۳ دوره مخاطرات ویژه برای ۴ هزار و ۱۰۶ نفر و ۱۴۸ دوره مهارت‌های پایه داوطلبی ویژه برای ۳ هزار و ۷۰۰ نفر برگزار شد.

خلفی بیان کرد: همچنین سال گذشته، ۲۰ دوره مهارت‌های ویژه شرایط اضطرار در شرکت‌ها و مؤسسات ویژه متقاضیان برگزار شد که طی آن، ۳۷۰ نفر با اقدامات ضروری در شرایط اضطرار از جمله تزریقات، در دوره‌های ۵۰ ساعته آموزشی آشنا شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز تصریح کرد: ۱۶ دوره تخصصی آموزش عمومی امداد، آموزش عمومی نجات، آموزش تخصصی پیش بیمارستانی، ۲ دوره تخصصی اصول پیمایش و یک دوره پیش بیمارستانی، یک دوره تربیت مربی امداد و کمک‌های اولیه (کد سه) و یک دوره تربیت مربی پایه، دوره بازآموزی مربیگری کد سه و مربیگری پایه، از دوره‌های تخصصی برگزار شده توسط هلال احمر استان البرز در سال ۱۴۰۲ بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردم از جمله دانش‌آموزان، کارمندان، کارگران، معلمان، نیروهای بسیجی و سربازان تحت پوشش این آموزش‌ها قرار گرفتند.

خلفی گفت: در حال حاضر جمعیت هلال‌احمر دارای هفت شعبه در سطح استان البرز است که با توجه به رشد و فعالیت خانه‌های هلال در محلات، سطح دسترسی اقشار مختلف مردم در مناطق دور از مرکز استان و شهرستان‌ها مهیا شده است.

کد خبر 6085141

دیگر خبرها

  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه