Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماریتیمو در رقابت های جام حذفی پرتغال در دیدار مقابل پنافیل در وقت های اضافی پیروز شد و راهی مرحله بعد شد.

به گزارش مشرق،  در ادامه رقابت های جام حذفی پرتغال، ماریتیمو میهمان پنافیل بود و این دیدار در وقت های معمول با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید تا کار به وقت های اضافی کشیده شود. در وقت های اضافی ماریتیمو بود که موفق شد یک گل دیگر به ثمر برساند و در نهایت ۳ بر ۲ پیروز شد و راهی مرحله بعد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رودریگو پینهو رقیب علیپور در ماریتیمو در این بازی درخشان ظاهر شد و موفق به هت تریک شد.

در این بازی امیر عابدزاده اصلا در لیست ماریتیمو حضور نداشت و بازی نکرد.

علی علیپور هم در ترکیب اولیه به میدان نرفت و در نهایت ۳۰ دقیقه بازی کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ ماریتیمو لیگ پرتغال علی علیپور امیر عابدزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۱۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیس روی میز جوانان لبنان؛ صعود فرجی به مرحله حذفی با طعم صدرنشینی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تنیس روی میز، صبح امروز رقابت‌های تنیس روی میز کانتندر (آزاد جهانی) جوانان در لبنان با حضور بنیامین فرجی تنها نماینده پسر کشورمان در رده سنی زیر ۱۷ و زیر ۱۹ ساله‌ها آغاز شد.   بنیامین فرجی ملی پوش کشورمان در رده سنی زیر ۱۷ سال با دو پیروزی مقتدرانه ۳ بر صفر مقابل دو نماینده کشور میزبان به عنوان صدرنشین گروه اول، به مرحله حذفی راه یافت.   فرجی در دور اول حذفی با قرعه استراحت روبرو شد و در مرحله ۱/۴ پایانی با برنده دیدار ادهم اسماعیل از کشور مصر در مقابل احمد فاحش از لبنان مسابقه خواهد داد. رقابت‌های مرحله ۱/۴ پایانی رده سنی زیر ۱۷ سال چهارشنبه پیگیری خواهد شد.   ملی پوش کشورمان در رقابت‌های گروهی زیر ۱۹ ساله‌ها نیز چهارشنبه با حریفانی از کشور قزاقستان و لبنان به رقابت خواهد پرداخت.   الینا رحیمی دیگر ملی پوش ایرانی که رتبه ۲۹۲ رنکینگ دنیا را در اختیار دارد، در جدول گروه چهارم با فاطیما الداکدوکی صاحب رنکینگ ۴۶۵ دنیا و جول کاسب دو نماینده از کشور لبنان روبرو خواهد شد، رحیمی در آخرین مرحله گروهی با فیروز الشافی از مصر به رقابت خواهد پرداخت.   مسابقات کانتندر جوانان لبنان ۷ تا ۱۰ فروردین به میزبانی شهر بیروت در جریان است.

دیگر خبرها

  • صعود تاریخی تیم ستاره پرسپولیس به یورو 2024
  • پیروزی و صعود تیم ملی ایران با بازی روی چمن مصنوعی
  • عکس| ژست جدید رونالدو در تمرین تیم ملی
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • پیروزی دشوار و صعود ایران در عشق‌آباد با تک‌گل نیمار آسیا
  • صعود زودهنگام فوتبال ایران به دور دوم مقدماتی جام جهانی | زمین عشق آباد علیه پیروزی پرگل
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ صعود فرجی به مرحله حذفی با طعم صدرنشینی
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • رونالدو در اسلوونی: شماره 7 دوباره به‌تن کریستیانو
  • (عکس) ژست جدید رونالدو در تمرین تیم ملی