Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-24@10:51:23 GMT

۶ کشته و مجروح در انفجار مین در قره‌باغ

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۱۱۴۸

صراط:

در پی انفجار مینی در منطقه قره‌باغ دست کم یک نظامی آذربایجانی کشته و یک حافظ صلح روس و ۴ نیروی خدمات امدادی محلی مجروح شدند.

به گزارش فارس وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: «این انفجار در نزدیکی روستای "مداجیز" روی داده و نیروی روس مجروح شده به بیمارستانی در باکو منتقل شده و در حال دریافت خدمات درمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جراحات وی وخیم گزارش نشده است.»

از سوی دیگر خبرگزاری رویترز امروز گزارش داده بود که آنکارا خواستار تاسیس مرکز نظارت مستقل در قلمروی جمهوری آذربایجان است، اما روسیه آن را غیر ضروری می‌داند. این مقام مطلع از تداوم گفت‌وگو بین دولتهای روسیه و ترکیه در این خصوص خبر داد.

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه هفته گذشته اعلام کرد که آنکارا و مسکو تفاهم‌نامه‌ای را در مورد ایجاد یک مرکز کنترل آتش بس در قره باغ کوهستانی منعقد کرده‌اند و ترکیه در ماموریت مشترک صلح مشارکت خواهد کرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: انفجار مین منطقه قره باغ نظامی آذربایجانی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۱۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسکوف: اوکراین عمدا خبرنگاران را هدف قرار می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که کی یف عامدانه خبرنگاران را هدف قرار می دهد.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد که نظامیان اوکراینی عامدانه اعضای مطبوعات روسیه را، که از خطوط مقدم درگیری گزارش تهیه می کنند، هدف قرار می‌دهند.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در واکنش به کشته شدن «سمیون یریومین» خبرنگار جنگی خبرگزاری ایزوستیا گفت که این تراژدی خطراتی را که روزنامه نگاران در مناطق جنگی با آن روبرو هستند، نشان می دهد.

خبرنگار جنگ خبرگزاری ایزوستیا در حمله پهپاد اوکراینی در منطقه عملیات ویژه نظامی در ۱۹ آوریل کشته شد.

کد خبر 6084714

دیگر خبرها

  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • لحظه هولناک تصادف ۲ بالگرد نظامی | ۱۰ سرنشین کشته شدند + فیلم
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • تشییع با شکوه آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • پسکوف: اوکراین عمدا خبرنگاران را هدف قرار می‌دهد