Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از افشای سفر « بنیامین نتانیاهو » نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان سعودی و دیدار با «محمد بن سلمان» ولی‌عهد این کشور، «جبهه مردمی آزادی فلسطین » در بیانیه‌ای شدید‌اللحن تأکید کرد که این دیدار بر خیانت خاندان آل سعود تأکید دارد.

به گزارش وبگاه خبری «سوا»، جبهه مردمی فلسطین در بیانیه‌ یاد شده ضمن محکوم کردن این سفر، تأکید کرد که این دیدار در راستای تلاش‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای توسعه دامنه عادی‌سازی روابط میان برخی کشورهای عربی مرتجع و دشمن صهیونیستی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جبهه مردمی با بیان اینکه انتظار چنین دیداری می‌رفت و از طرفی، این سفر، زمینه را برای عادی‌سازی کشورهای عربی خیانتکار فراهم خواهد کرد، تأکید کرد که این دیدار بر نقش خائنانه خاندان آل سعودی از زمان تأسیس این رژیم و حمایت آن از سوی کشورهای غربی استعمارگر تأکید دارد.

در این بیانیه، با توصیف خاندان آل سعود به «پدرخوانده» و «نماینده» اجراکننده سیاست‌ها و طرح‌های خصمانه غرب، آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جهان عرب، از تمام گروه‌های عربی و فلسطینی خواسته شده است تا برای مقابله و پایداری در برابر خیانت علنی رژیم‌های عربی، گسترده‌ترین صف‌بندی علیه این اقدام را تشکیل دهند.

جبهه مردمی فلسطین همچنین از تشکیلات خودگردان خواست که از همکاری با رژیم صهیونیستی دست بکشد و رسما از مردم فلسطین بابت این اقدام عذرخواهی کند.

روز یکشنبه بود که رسانه‌های صهیونیستی خبر دادند، نخست‌وزیر این رژیم طی سفر به عربستان سعودی، با «محمد بن سلمان» ولی‌عهد رژیم آل سعود دیدار کرده است.

پس از انتشار این گزارش، یک منبع سعودی نیز در گفت‌وگو با نشریه آمریکایی «وال‌استریت ژورنال» ضمن تأیید این خبر، فاش کرد که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و محمد بن سلمان ولی‌عهد رژیم سعودی درباره موضوعاتی از جمله ایران و همچنین توافق سازش میان ریاض و تل‌آویو گفت‌و‌گو کرده‌اند.

علی‌رغم گزارش‌ رسانه‌های معتبر، وزیر امور خارجه عربستان سعودی با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر دیدار ولی‌عهد رژیم سعودی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

این اقدام، انتقاد شدید گروه‌های مقاومت فلسطین از جمله جنبش جهاد اسلامی و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را به دنبال داشت.

جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن میزبانی عربستان سعودی از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، درباره مقدمه‌چینی برای تجاوز گسترده علیه ملت فلسطین هشدار داد و تأکید کرد که سفر نتانیاهو به ریاض مقدمه‌ای برای تجاوز گسترده علیه ملت فلسطین، امت اسلامی و اماکن مقدس ‌است.

 «سامی ابوزهری» از اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین نیز در گفت‌و‌گو با شبکه خبری «الجزیره» در این خصوص گفت که اطلاعات مربوط به سفر نتانیاهو به ریاض –در صورت واقعیت- خطرناک است و این اقدام، اهانت به دین اسلام است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی عربستان سعودی فلسطین بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی عربستان سعودی نخست وزیر رژیم صهیونیستی عربستان سعودی جبهه مردمی ولی عهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۱۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی در غزه شکست خورد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رهبر حزب کارگر تونس در سخنانی تاکید کرد که رژیم اشغالگر جز شکست دستاوردی در غزه نداشته است

«حمه الهمامی»، رهبر حزب کارگر تونس تاکید کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی جز شکست دستاوردی در غزه نداشته و مقاومت همچنان ثابت قدم و پابرجاست.

الهمامی تصریح کرد که رژیم صهیونیستی بدون حمایت‌های آمریکا و غرب هیچی نیست.

پیش از این نیز، «فرانچسکا آلبانیز» گزارشگر سازمان ملل در مورد حقوق بشر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین اعلام کرده بود که جامعه فلسطین با نسل‌کشی جمعی روبرو است.

آلبانیز گفت: در اروپا استانداردهای دو گانه‌ای در خصوص مساله فلسطین وجود دارد. ما باید با اقدامات اسرائیل علیه فلسطینیان به ویژه در غزه رویاروی شویم.

گزارشگر سازمان ملل در مورد حقوق بشر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از آغاز حمله به غزه در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ کودک فلسطینی را در غزه به شهادت رسانده است.

همچنین آلبانیز بیان کرد که رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ علیه غزه تاکنون، روزانه ۲۵۰ فلسطینی را به شهادت رسانده است.

گزارشگر سازمان ملل در مورد حقوق بشر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین گفت: اسرائیل دست‌کم ۳ جنایت نسل‌کشی را در غزه مرتکب شده است.

کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تازه‌ترین آمار شهیدان و مجروحان جنگ غزه را اعلام کرد. این وزارتخانه تاکید کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ فلسطینی دیگر در نوار غزه به شهادت رسیده و ۱۱۰ نفر هم زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بیان کرد که شمار کلی شهیدان جنگ در غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۶ هزار و ۵۷۵ نفر رسیده است.

کد خبر 6080413

دیگر خبرها

  • هشدار سران سعودی و اماراتی درباره تشدید تنش‌ های منطقه‌ای
  • شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌ های رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌های رژیم صهیونیستی
  • تاکید امیرقطر و ولیعهد عربستان سعودی بر جلوگیری از تنش در منطقه
  • رژیم صهیونیستی در غزه شکست خورد
  • عضو ارشد کابینه جنگ اسرائیل؛ دنبال کودتای بزرگ هستیم | درخواست مهم از عربستان
  • عربستان: جهان کشتار ۳۳هزار انسان را در غزه نادیده گرفت
  • وزیر خارجه عربستان: خواهان نزاع بیشتر در منطقه نیستیم
  • عربستان: جهان کشتار ۳۳ هزار انسان را در غزه نادیده گرفته است
  • عربستان: جهان کشتار ۳۳هزار انسان را در غزه نادیده گرفته است