Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@08:28:27 GMT

بسیج پشتوانه محکم نظام و انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۱۲۴۶

بسیج پشتوانه محکم نظام و انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان امیر مراد خوشکنار امروز دوشنبه در مراسم تجلیل از بسیجیان نمونه کوی سازمانی لشکر ۸۴ پیاده لرستان به مناسبت هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقیناً از برکات و الطاف خداوند متعال است که بر ملت عزیز و شریف ایران ارزانی شد و در حوادث گوناگون پس از پیروزی انقلاب اسلامی خصوصاً جنگ تحمیلی بسیجیان قهرمان، با ایثار، خلوص، فداکاری و شهادت‌طلبی کشور و انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه، گفت: بسیج همواره پشتوانه محکمی برای نظام و انقلاب اسلامی است، این نیروهای مردمی در همه ابعاد و امورات جامعه فعالیت دارند و دارای روحیه مسئولیت‌پذیری هستند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه بسیج در جامعه بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ بسیجی در جامعه تاکید کرد و گفت: به منظور تحقق اهداف انقلاب نهادینه کردن فرهنگ بسیجی در بین آحاد جامعه، ضرورت دارد.

امیر خوشکنار با بیان اینکه مسئولان فرهنگی و جوانان بسیجی در نهادینه کردن فرهنگ بسیجی در جامعه نقش مهم و تأثیر گذاری دارند، افزود: آشنا کردن جوانان و نوجوانان با تفکر بسیجی موجب رشد و تعالی کشور در عرصه‌های مختلف می‌شود.

وی، گفت: امروز بسیجیان بیش از هر زمان دیگری باید در تمام عرصه‌ها به خصوص عرصه‌های اقتصادی اجتماعی، فرهنگی، علمی، صنعتی و عمران و آبادانی تلاش وافری از خود نشان بدهند که اگر اینچنین باشد قطعاً ما در تمامی کارها موفق خواهیم شد.

در این مراسم از تعدادی از بسیجیان نمونه کوی سازمانی با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.

کد خبر 5079090

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته بسیج ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیراز شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بارش باران گرگان بوشهر بارش برف بسیج ستاد ملی مقابله با کرونا لیگ برتر فوتبال ایران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۱۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است

به گزارش خبرنگار حوزه استان ها خبرگزاری تقریب،  سردار " علی آزادی" با صدور پیامی، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به پاسداران پر افتخار و حماسه ساز تبریک گفت. 

در این پیام آمده است:‌ 
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از اولین و اساسی‌ترین نهادهای انقلابی با در هم آمیختن ولایت مداری، معنویت، دانش، آمادگی رزمی، تخصص، حفظ "روحیه انقلابی" توانسته قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کند و از این رهگذر باید گفت؛ جایگاه بلند و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت های بی شمار جان بر کفان این نهاد انقلابی در طول هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست. 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی است که در آغازین روزهای انقلاب متولد و مسئولیت های خطیر و سنگینی را برای پاسداری از انقلاب، دفاع از نظام و آرمان های بلند امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر عهده دار شد و در این راستا کارنامه درخشانی، در تاریخ پر افتخار ایران عزیز به یادگار گذاشته است. 

این نهاد انقلابی در اوج اقتدار و صلابت در تمامی عرصه‌ها، در کنار سایر نیروهای مسلح به سان دژ مستحکم ملت ایران عمل کرده و نقش کلیدی خود در شکست و خنثی‌سازی توطئه‌ها و تهدیدات گوناگون بیگانگان و ضد انقلاب در عرصه‌های مختلف جنگ‌های سخت و نرم را همواره ایفا نموده است و این صلابت و کار آمدی مورد اعتراف دوستان و حتی دشمنان انقلاب می باشد. 

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از حماسه سازی‌های آزادگان‌، جانبازان‌، ایثارگران و رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امیدوارم، در سالی که به نام "جهش تولید با مشارکت مردم" مزین شده است بیش از پیش در کنار سایر نیروهای مسلح در راستای تحقق رسالت های نظام و دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • خدمت‌رسانی به آحاد جامعه رسالت سپاه پاسداران است
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران، حافظ حریم نظام و انقلاب اسلامی
  • قلبِ نبردِ نرم
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قلبِ نبردِ نرم
  • در عرصه فرهنگی همچون عرصه نظامی باید حضور داشت
  • در عرصه فرهنگی هم مثل عرصه نظامی باید حضور داشت