Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@13:12:38 GMT

معاون وزیر بهداشت به گلایه مردم ایلام پاسخ داد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۱۳۷۶

معاون وزیر بهداشت به گلایه مردم ایلام پاسخ داد

گروه استان‌ها- موضع معاون وزیر بهداشت درباره شیوع کرونا در سفر به ایلام با گلایه مردم ایلام مواجه شد و این گلایه‌ها موجب آن شد تا قاسم جان‌بابایی در پاسخ به پیگیرهای رسانه‌ها و نماینده مردم ایلام در مجلس بگوید؛ منظور بنده را بد انعکاس دادند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام؛ قاسم جان بابایی در سفر اخیر خود به ایلام عنوان کرد: «علت افزایش بیماری کرونارا باید خارج از بیمارستان‌ها جستجو کرد» این گفته معاون وزیر بهداشت با واکنش و گلایمندی گسترده مردم ایلام و رسانه‌های استان مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم ایلام از سخنان معاون وزیر بهداشت به‌عنوان سخنان طلبکارانه یادکردند و از ایشان درخواست عذرخواهی و عمل به وعده‌های داده‌شده به‌جای بیان جملات طلبکارانه و مقصر کردن مردم داشتند.

تصمیم گیری درباره بیمه بیکاری دوران کرونا در کمیته اقتصادی ستاد ملی کروناسازمان بازرسی ادعای آزمایش دارو بر 3 هزار بیمار کرونایی ایرانی را بررسی می‌کندحضور جهادی طلاب در عرصه خدمت به بیماران کرونایی/‌طلاب ‌برای غسل متوفیان کرونایی همچون فرشته ‌وارد میدان شدند

خواسته مردم ایلام در رابطه با عمل به وعده داده‌شده جان بابایی در سفر دو ماه پیش، مبنی بر اختصاص دستگاه اکسیژن ساز که نیاز ضروری بیماران کرونایی بود مورد پیگیری رسانه‌های استان ایلام و خاصه خبرگزاری تسنیم در ایلام قرار گرفت که خبرگزاری تسنیم در ایلام مشروحاً گله‌مندی مردم ایلام از نتیجه سفر معاون وزیر بهداشت را طی گزارش مبسوط با عنوان «گلایه مردم ایلام از وعده‌های پی‌درپی وزارت بهداشت/ قول تأمین»اکسیژن ساز « پس از 2 ماه محقق می‌شود؟» منتشر کرد.

در تعاقب گزارش خبرگزاری تسنیم، سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز موضوع را مورد پیگیری قرار داد و خواهان عذرخواهی وزیر بهداشت از مردم ایلام شد.

به گفته عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی معاون وزیر بهداشت در پاسخ به پیگیری‌های انجام‌شده بیان کرده است «منظور بنده را بد انعکاس دادند». «منظور بنده این بود که ما در بیمارستان‌ها تمام توان خود را صرف می‌کنیم که مردم را نجات دهیم اما اگر بیرون از بیمارستان مردم پروتکل را رعایت نکنند و محدودیت‌ها را نپذیرند، سلامتشان به خطر می‌افتد و آمار مبتلایان بالا می‌رود».

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در ادامه یادآور شد: معاون وزیر بهداشت عنوان داشته است، نیازهای بیماران کرونایی در استان ایلام احصاء و ظرف هفته آینده اولین محموله آن به استان ایلام تحویل خواهد شد.

فلاحی در ادامه گفت: در این پیگیری قرار بر آن شده است دو دستگاه اکسیژن ساز نیز به ایلام اختصاص یابد.

انتهای پیام/180/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاون وزیر بهداشت خبرگزاری تسنیم مردم ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۱۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن نامی ظهر پنجشنبه در دیدار با استاندار ایلام گفت: ایلام قطب اربعین و گذرگاه عتبات عالیات است که این مهمان‌نوازی و میزبانی از زوار عتبات عالیات، افتخار بزرگی است که به عنوان یک مدال افتخار بر سینه مردم این استان نقش بسته است.

وی با اشاره به تلاش‌های استاندار ایلام در کنگره اربعین‌حسینی، افزود: خوشبختانه با حضور میدانی استاندار و مسئولین استانی، خدمات خوبی به زائران در اربعین‌حسینی ارایه شده که این خدمات‌دهی، شایسته تقدیر است.

نامی با اشاره به ظرفیت مرز مهران و وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق و همچنین ظرفیت‌های متعدد دیگر، بیان داشت: استان ایلام، استانی راهبردی و شناخته شده در کشور است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به رزمندگی و ایستادگی مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس، گفت: در دوران دفاع مقدس مردم این دیار به خوبی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و هیچ‌گاه منطقه و دیار خود را ترک نکردند.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به مشارکت بالای مردم استان ایلام در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، یادآورشد: استان ایلام در این انتخابات، جزو استان‌های برتر کشور از نظر مشارکت مردم در انتخابات بودند که این نشان‌گر روحیه ولایت‌مداری این مردم است.

کد خبر 6088408

دیگر خبرها

  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره مزد کارگران؛ افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؟
  • معاون رییسی: دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؛ ۱۱۹ درصد افزایش یافت
  • دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است یا شنبه ها؟ | پاسخ معاون رئیسی
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران: از کارکنان بیشتر شده