Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه در صورت عدم رعایت پروتکل ها بازار اصلی ترین کانون انتقال این بیماری است، گفت: تاکنون بازاریان و اصناف شهرهای استان همکاری خوبی در اجرای طرح های مقابله با بیماری کرونا داشته اند.

آذر صفایی نیا در ادامه روند بازدید از وضعیت رعایت دستور العمل های ستاد ملی مقابله با کرونا در دستگاه های اجرایی و سطح شهرهای مختلف استان امروز از کمیته امداد، سطح بازار شهر یاسوج، ورودی و خروجی های مرکز استان و پلیس راه بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از اجرای "طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها" در شهرستان های ۹ گانه استان خبر داد و افزود: طبق توافقات و دستورات کمیته ملی کرونا اجرای این طرح برای حفظ سلامت مردم بوده و از ورود هرگونه افراد غیربومی جلوگیری می شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تردد خودرو های درون شهری در وضعیت قرمز از ساعت ۹ شب تا ساعت ۴ صبح روز بعد ممنوع است و متخلفان مشمول جریمه می شوند.
صفایی نیا هدف از این طرح‌ را تشدید نظارت بر پروتکل‌ های بهداشتی و اعمال قانون، تست گسترده هدفمند و هوشمند در سطح استان، قرنطینه افراد مبتلا و رهگیری آنان در سطح جامعه، آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، حفاظت از گروه‌ های آسیب پذیر سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه ای‌، ایجاد محدودیت هدفمند، تقویت فرآیند درمان سرپایی، کاهش حداکثری موارد بستری و قرنطینه افراد عنوان کرد.
وی با تاکید بر اینکه طرح «مدیریت و کنترل اپیدمی کروناویروس به شیوه محله و خانواده محور» نیز در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: براساس طرح یاد شده شهرها به سه وضعیت قرمز، نارنجی و زرد تقسیم شده و براساس همان وضعیت‌ ها هر هفته توسط وزارت بهداشت به روز خواهد شد و تصمیم نهایی در این زمینه گرفته می شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مدارس و دانشگاه‌ ها غیرحضوری هستند، خاطرنشان کرد: در خصوص حضور کارکنان در شرایط اعلامی شهرستان ها به صورت قرمز یک سوم از کارکنان، وضعیت نارنجی 50 درصد و در وضعیت زرد دو سوم کارکنان با برنامه ریزی و تشخیص مدیران دستگاه‌ های مربوطه حضور خواهند داشت.
صفایی نیا در خصوص بازدید از بازار، عنوان کرد: از بازاریان گروه شغلی یک نیز خواسته شده است تا نسبت به استفاده از ماسک و تشویق مردم به رعایت فاصله اجتماعی اقدام کنند.
وی با تاکید بر اینکه مردم نیز باید نسبت به رعایت بهداشت فردی توجه ویژه داشته باشند، ادامه داد: استفاده از ماسک از ضرورت های حضور در بازار است.
به گزارش ایسنا، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین در خصوص بازدید از دستگاه های اجرایی، اظهار کرد: تیم های بازرسی جهت بررسی رعایت پروتکل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی به تمامی شهرستان های استان اعزام و وضعیت آن دستگاه بررسی خواهد شد و اگر دستگاهی کم کاری کند مدیر باید پاسخگو باشد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس نظارت بر اصناف كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرانه فضاهای آموزشی استان در دوران فعالیت دولت سیزدهم یک متر مربع افزایش یافته‌ است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، اولین جلسه شورای آموزش کهگیلویه و بویراحمد در سال 1403 با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست آموزش و پرورش استان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

محمد جمالی‌آرند سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: سهم رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ریاضی در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان استان افزایش می‌یابد.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته سه درصد به جمعیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و سه درصد نیز به جمعیت دانش آموزان رشته ریاضی استان افزوده می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه افزایش سهمیه رشته‌های مذکور براساس نیازهای استان پیش‌بینی شده‌است، گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته همچنین سهم رشته‌های انسانی و تجربی برای سال تحصیلی آینده سه درصد در کهگیلویه و بویراحمد کاهش می‌یابد.

وی تصریح کرد: در حالی که سرانه فضای آموزشی کشور پنج متر و 20سانتیمتر است سرانه فضای تعلیم و تربیت استان چهار متر و 20 سانتیمتر است.

جمالی‌آرند از افزایش سرانه فضای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم خبر داد و خاطرنشان کرد: سرانه فضاهای آموزشی استان در دوران فعالیت دولت سیزدهم یک متر مربع افزایش یافته‌ است.

وی با اشاره به در پیش امتحانات دانش‌آموزان، گفت: کمبود فضای فیزیکی از چالش‌های مهم دستگاه تعلیم و تربیت استان است که از دستگاه‌های اجرایی مرتبط انتظار می‌رود برای حل این مسئله برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • اصلاح الگوی کشت برنج در کهگیلویه و بویراحمد
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت