Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سید البرز حسینی ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون، کلیات لایحه مشارکت عمومی خصوصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. این لایحه اکنون در کمیته ویژه کمیسیون عمران در حال جمع بندی است. اعضای کمیسیون نیز در جلسه امروز نظرات و پیشنهادات خود را درباره این لایحه مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار کرد: در نشست های آتی کمیسیون این لایحه از کمیته به کمیسیون آمده و در صحن کمیسیون مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این لایحه نقش ویژه ای در توسعه حوزه عمران کشور خواهد داشت و می تواند بخش اعظمی از مشکلات عمرانی کشور را حل کند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس تصریح کرد: در ادامه نیز ایرادات لایحه موافقتنامه حمل و نقل بین المللی جاده ای مسافر و کالا بین دولت های جمهوری اسلامی ایران و شورای فدرال سوئیس که از سوی شورای نگهبان اعاده شده بود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه تاکید کرد: قرار بر این شد که ایرادات وارده به این لایحه در کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی و مرکز پژوهش های و شورای نگهبان بررسی شود تا ایرادات مرتفع گردد.

پربیننده ترین ۳میلیون خانواده فقیر ایرانی هیچ تراکنش بانکی ندارند/ مخالفت ضمنی شورای نگهبان با طرح تامین کالاهای اساسی یک فوریت طرح خروج از برجام در مجلس تصویب شد/ الزام دولت به افزایش ظرفیت غنی‌سازی طرح تخصیص ۲۰۰متر زمین رایگان به ۵دهک در مسیر بهارستان/ تنها افراد فاقد مسکن می‌توانند در طرح ثبت‌نام کنند آموزش و پرورش به ۱۹۰هزار معلم جدید نیاز دارد/ امکانات دانشگاه فرهنگیان در برخی مناطق در حد صفر است انحصار وکلا به پایان می‌رسد؟/ مجلس در یک قدمی غیرقانونی خواندن انحصار بخش وکالت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کمیسیون عمران مجلس حمل و نقل بین المللی مجلس شورای اسلامی حمل و نقل بین المللی کمیسیون عمران مجلس مشارکت عمومی مشارکت عمومی خصوصی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۱۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوق نقدعلی از بازگشت گشت ارشاد: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد | با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید

یکی از حامیان لایحه عفاف و حجاب در مجلس با تقدیر از اجرای طرح «نور» گفت: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه عفاف و حجاب به سرمنزل مقصود برسد، پیشدستی کرد.

محمدتقی نقدعلی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی، که از حامیان لایحه عفاف و حجاب است، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری، با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در اجرای طرح «نور» و برخورد با هنجارشکنی ها گفت: نمایندگان در مدت عمر باقی مانده مجلس نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، وی ادامه داد: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه عفاف و حجاب به سرمنزل مقصود برسد، پیشدستی کرد. از زحمات سرادار رادان و زیر مجموعه‌اش تقدیر می‌کنیم و ان شاءالله با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

نقدعلی گفت: همچنین رییس مجلس گزارش کمیسیون درباره رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب را امضا کند تا شورای نگهبان مرحله نهایی را برای ابلاغ طی کند و این لایحه کمک کار نیروی انتظامی نهادهای امنیتی و بسیج و مردم شود.

وی در تذکر دیگری بیان کرد: مشکلات ارزی و معیشتی به مردم فشار وارد می‌کند. مردم فکر می کنند ما در مجلس اطلاعی از وضعیت معیشتی آن‌ها نداریم. انتظار می‌رود جلسه ویژه‌ای به بررسی این مشکلات تشکیل شود تا مردم بدانند ما در مورد موضوع معیشت و مباحث ارزی دغدغه داریم.

دیگر خبرها

  • خبرهای مهم از مجلس درباره تعطیل شدن روز شنبه و استفتاء از مراجع تقلید
  • جامعه در انتظار تصویب قانون جامع حجاب
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!
  • ذوق نقدعلی از بازگشت گشت ارشاد: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد | با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • بررسی طرح نظام قانونگذاری و تعیین اختیارات مراجع وضع قوانین
  • افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز