Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@15:29:55 GMT

مددی: رفتار فکری را تائید نمی کنیم

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۱۵۷۳

احمد مددی در خصوص بازگشت دیاباته به تمرینات استقلال اظهار داشت: بعد از اتفاقات بازی با فولاد و گزارش سرمربی تیم، کمیته انضباطی باشگاه روز گذشته تشکیل جلسه داد.

احمد مددی افزود: در این جلسه دفاعیات و اظهارات دیاباته استماع شد و به اعضای این کمیته پاسخ داد. در این نشست مترجم فرانسوی حضور داشت تا پاسخ های دیاباته بدون کم و کاست منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: این نشست در فضای دوستانه ای برگزار شد. او بازیکن حرفه ای و خوش اخلاق فوتبال ایران است و هفته آینده بعد از بررسی همه جوانب رای صادر خواهد شد. او امروز با هماهنگی فکری در تمرین حضور داشت و هیچ مشکلی برای دیدار روز چهارشنبه نخواهد داشت.

مددی در خصوص شکست مقابل فولاد و واکنش باشگاه به اتفاقات گفت: برای اتفاقات رخ داده متاسف هستیم. این موضوع را یک سناریوسازی از طرف فولاد و برخی از افرادی که در آنجا فعالیت می کنند، می دانیم. در آن بازی تنها یک صفحه از اتفاقات به نمایش در آمد و آن اتفاقات مثل کوه یخی بود، چون بسیاری از بداخلاقی ها از ناحیه نیمکت فولاد دیده نشد. مستندات لازم را در اختیار داریم و در صورت لزوم در اختیار مراجمع ذیربط قرار خواهیم داد.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا درست است سرمربی یک تیم به آن شکل وارد چنین حواشی شود، عنوان کرد: ما این کار را تائید نمی کنیم ولی چیزی که دیدید، کوه یخ بود. بسیاری مسائل ناگفته وجود دارد که ثابت می کند بسیاری از بداخلاقی ها از ناحیه نیمکت فولاد رخ داده که متاسفانه به شکل دیگری نمایش داده شده است.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: احمد مددی دیاباته استقلال احمد مددی دیاباته محمود فکری دیاباته احمد مددی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۱۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که هر ۲ بار لغو شد.

با تصمیم هیات رئیسه مجمع انتخاباتی این فدراسیون در روز ۲۵ اردیبهشت ماه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شود تا این فدراسیون رئیس جدید خود را بالاخره بشناسد.

برای انتخابات ۱۱ نفر برای احراز پست ریاست این فدراسیون ثبت نام کرده بودند، اما در نهایت ۶ نفر برای حضور در انتخابات تایید شدند. افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی‌منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری نفرات تایید شده هستند.

پیش از این یوسف بهتری ریاست فدراسیون را برعهده داشت که از سمت خود کناره‌گیری کرد و مجید زارعیان به‌عنوان سرپرست فدراسیون منصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پادشاه انگلیس طرح جنجالی اخراج پناهجویان را تائید کرد
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)