Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، عبدالهاشم حسن نیا اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و تأکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بخش حمل و نقل عمومی مسافربری جاده‌ای، ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌های سراسر کشور مکلف اند در خصوص وظیفه شاغلین حمل و نقل و مسئولیت‌های اجتماعی، اخلاقی، حرفه‌ای و قضائی متوجه آنان به شرکت‌های حمل و نقل، کارکنان آنها و رانندگان تحت پوشش و خدمه سفر، هماهنگی، اقدامات لازم و آموزش‌های مورد نیاز را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به محدودیت‌های اعلام شده از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در ترددهای جاده‌ای که عمدتاً در این ایام جابه جایی مسافران از طریق ناوگان عمومی جاده‌ای انجام می‌شود، از این رو مدیران استان‌ها می‌بایست بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه نظارت بر وظیفه شرکت‌های مسافربری در استعلام وضعیت سلامت مسافران به طور جدی نظارت و اقدام لازم به عمل آورند.

حسن نیا تصریح کرد: در صورت مثبت نبودن پاسخ استعلام وضعیت سلامت مسافر و تأیید ابتلای مسافر به بیماری کرونا، شرکت و راننده مکلف است از ارائه خدمات به متقاضی و حمل و نقل وی خودداری کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این بخشنامه ابلاغ کرد: شرکت‌ها و رانندگان مسافربری در صورت عدم رعایت مقررات ابلاغی، مشمول طرح موضوع در کمیسیون‌های تخلفات حمل و نقلی و لغو مجوز به مدت حداقل یک سال خواهند بود.

جدول استعلام وضعیت سلامت مسافران به تفکیک ناوگان عمومی جاده‌ای

پربیننده ترین قیمت مسکن در تهران/ با ۲ میلیارد کجای پایتخت می‌توان خانه خرید؟ قیمت مسکن در ارزان‌ترین منطقه تهران (جدول معاملات یک ماه اخیر) نرخ‌های عجیب مسکن در قلب تهران! با ۳ میلیارد کجای تهران می‌توان خانه خرید؟ خبری مهم برای متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کرونا حمل و نقل عمومی وزارت بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا ویروس چینی بیماری کرونا کرونا ویروس اخبار کرونا سهام عدالت حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامنت موشن| آیا کرونای دیگری در انتظار جهان است؟

کامنت موشن| آیا کرونای دیگری در انتظار جهان است؟

دیگر خبرها

  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد
  • عرضه طلای تقلبی در بازار تایید شد
  • نتایج عیارسنجی مصنوعات طلا در سطح بازار اعلام می شود
  • ۶ الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کند
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • کامنت موشن| آیا کرونای دیگری در انتظار جهان است؟
  • ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس در سال ۱۴۰۳ الزامی است 
  • ثبت رکورد جدید جابه جایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کردستان