Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@08:44:18 GMT

پلمب 6 واحد متخلف بهداشتی در فریمان

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۱۷۰۹

پلمب 6 واحد متخلف بهداشتی در فریمان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا دکتر محمد علی پاینده اظهار کرد: با توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال محدودیت ها از ابتدای آذر ماه ۹۹ در سطح کشور تشدید بازرسی ها در راستای نظارت بر اجرای این دستورالعمل در سطح شهرستان فریمان در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: در حال حاضر شهرستان فریمان به لحاظ کرونایی در وضعیت قرمز قرار دارد و طبق دستورالعمل فقط گروه شغلی یک در این شهرستان مجاز به فعالیت آن هم با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی پیشگیرانه از شیوع کرونا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان  فریمان افزود :بر همین اساس از ابتدای آذر ماه در بازدیدهایی که توسط کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای و همچنین اعضای ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونای شهرستان از نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی و همچنین محدودیت‌های شغلی انجام گرفته است تعداد ۶ واحد متخلف پلمب و به مراجع قضایی معرفی شدند.

پاینده  ضمن قدردانی از همکاری شهروندان در اجرای برنامه‌های ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا، از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی و یا نادیده گرفتن محدودیت‌های اعمال شده، آن را با شماره ۱۹۰ اطلاع بدهند.

انتهای پیام/۷۰۰۴۵

منبع: فارس

کلیدواژه: بهداشت مشهد درمان پلمب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۱۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر گفت: با اجرای طرح تشدید نظارت بر فعالیت واحد‌های عرضه فرآورد‌های دامی از بیش از ۸۰۰ واحد عرضه و خودروی حمل فرآورده‌های خامی دامی بازرسی شد که در این نظارت‌ها ۶ هزار و ۲۵۰ کیلوگرم محصولات غیرقابل مصرف انسانی ضبط، معدوم و یک واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.
وی از شهروندان خواست درصورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در تولید و توزیع فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان، با شماره سراسری ۱۵۱۲ سازمان دامپزشکی کشور تماس حاصل کنند.

دیگر خبرها

  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر
  • دستگیری گرداننده متخلف صفحه اینستاگرام در فریمان
  • اجرای نمایش کمدی و موزیکال «مبارک و راز شهر قصه» در فریمان
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • ۱۰ واحد عرضه فرآورده خام دامی متخلف پلمب شد
  • پلمب ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان یزد
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • قصابی و رستوران متخلف در بروجرد پلمب شد
  • ۱۳ مرکز متخلف در اردستان به مراجع قضایی معرفی شد
  • چهار پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در بمپور سیستان و بلوچستان تشکیل شد