Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@03:43:42 GMT

کرونا و تبی که قصد فروکش کردن ندارد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۱۷۲۶

کرونا و تبی که قصد فروکش کردن ندارد

ایسنا/کردستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی 268 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته تا کنون در استان خبر داد.

فرزین رضاعی، اظهار کرد: در حال حاضر 690 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی با اشاره به آمار بستری شدگان در کردستان به تفکیک شهرستانهای استان افزود: در حال حاضر در سنندج 419 نفر، سقز 54 نفر، مریوان 68 نفر، قروه 44 نفر، بیجار 22 نفر، کامیاران، 35 نفر، دیواندره 16 نفر، بانه 25 نفر، دهگلان 4 نفر و در سروآباد 3 نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: اکنون 107 نفر بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه (آی سی یو) بستری هستند.

دکتر رضاعی از مرگ 5 بیمار در 24 ساعت گذشته خبر داد و آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون را 880 نفر عنوان و گفت: از این تعداد323 نفر در سنندج، 154 نفر در سقز، 64 نفر در قروه، 62 نفر در کامیاران، 78 نفر در بانه، 52 نفر در دیواندره، 42 نفر در بیجار، 88 نفر در مریوان، 15نفر در دهگلان و 2 نفر در سروآباد جان‌باختند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های مرتبط دفن شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خطاب به شهروندان اظهار کرد: همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۱۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار دف عظمت پالنگان را جهانی کرد

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: استقبال بینظیر مردم ایران در اجتماع بزرگ دف نوازان در روستای تاریخی پالنگان زمینه قرار گرفتن این روستا را در یونسکو به عنوان روستای جهانی گردشگری فراهم کردند.
اسعد فرهادی افزود: مهمان نوازی و صبر وحوصله اهالی روستای پالنگان، روستا‌های اطراف و شهرستان کامیاران را در ایام برگزاری این آیین ستودنی است، آنچه که ما در طول برگزاری برنامه شاهد بودیم نمونه‌ای کامل از همدلی، مهمان نوازی مردمان شریف، ساعی و تلاشگری است که برای توسعه این دیار تلاش می‌کنند.
وی بیان کرد: باشکوه بودن این رویداد در پالنگان موجب شد هر ساله در جمعه آخر فروردین ماه جشن دف نوازی برگزار شود و تلاش خواهیم کرد در سنوات آتی با تقویت نقاط قوت و رفع نقاظ ضعف و فراهم سازی کامل زیرساخت‌ها و امکانات در جذب این حجم عظیم مخاطب این رویداد را به عنوان یک رویداد جهانی به نام پالنگان ثبت کنیم.
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: با حضور نزدیک به ۱۰۰ هزار نفرو حتی بیشترمردم از سراسر کشور در یک روستا با جغرافیای مختص و خاص بدون کوچکترین اتفاقی نمونه‌ای بسیار ارزشمند از همدلی و همراهی مردمان ایران و سطح بالای فرهنگ گردشگری که باید به عنوان یک الگو از آن در کشور اشاره کرد.
فرهادی با بیان اینکه خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و در گفتگو با والدین کودکی از اهالی روستا که دچار حادثه شده بود هیچگونه مشکلی برای این عزیز بوجود نیامده است اشاره کرد: امیدوارم مسئولان و متولیان در رفع نواقص اینگونه مراسمات کمک کنند.
وی گفت: کردستان با ویژگی هنر وفرهنگ و شاخصه مردمان این استان سبب توسعه و رونق را فراهم کرده و با قدردانی مجدد از تمامی عزیزانی که از سراسر کشور با حضور در پالنگان رنج سفر را متحمل شدند و احیانا با سختی‌هایی هم در بخش ترافیک جاده‌ای روبرو شدند قدردانی کرد.
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان افزود: براین باوریم آنچه که این سختی‌ها را برای مهمانان داخل استان و خارج از استان شیرین خواهد کرد خاطرات شیرینی است که از همدلی و همراهی تمامی اقوام در پالنگان به ثبت رسید خواهد بود. 
فرهادی گفت: از صبر و حوصله مردم منطقه، مهمانان، هنرمندان، مدیران، کارمندان و کارشناسان سطح استان درگیر در خلق این رویداد کم نظیر رزشمند تشکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • عقب‌ماندگی کریدور شمال – جنوب در کردستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • جزئیات دیدار اردوغان با مقامات اقلیم کردستان عراق
  • موج هیجانی قیمت دلار فروکش کرد
  • موج هیجانی قیمت دلار فروکش کرد | احتمال کاهش بیشتر قیمت‌ در بازار
  • موج افزایش قیمت دلار فروکش کرد؟
  • پالنگان، میزبان جشنواره دف، در جمعه آخر هر سال
  • هزار دف عظمت پالنگان را جهانی کرد
  • آیین نامه فروش اینترنتی دارو به زودی ابلاغ می‌شود