Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم مسئول صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر قم گفت:‌ دراجرای طرح همسان سازی مستمری‌ها ، حقوق مستمری بگیران روستایی و عشایری این استان ۵۳ درصد افزایش یافت.

علی رحیمی افزود: تلاش کردیم با همسان سازی مستمری، مستمری بگیران گامی بلند در راستای کاهش مشکلات معیشتی بیمه شدگان برداریم.

وی اضافه کرد :در استان قم تعداد ۷۹۵ نفر از مستمری بگیران صندوق، شامل افزایش مستمری شده‌اند که از این تعداد، ۶۰ نفر آنها از کار افتاده کلی ، ۳۸۰ نفر بازنشسته و ۳۵۵ نفر مستمری بازماندگان دریافت می‌کنند که علاوه بر افزایش حقوق آنها معوقات محاسبه شده از ابتدای سال ۹۹ به حساب آنها واریز گردیده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی  خاطرنشان کرد: در استان قم از جامعه مشمولین عضویت در صندوق که شامل ساکنین روستا و شهرهای زیر۲۰ هزار نفر، کشاورزان غیر ساکن روستا، رانندگان حمل بار و مسافر بری برون شهری و ... ، تعداد ۹.۸۸۸ نفر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر می‌باشند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان قم،افزود : با توجه به پرداخت دو سوم حق بیمه توسط دولت برای هر فرد ، علاقه مندان می توانند با مراجعه به کارگزاری های معتبر سراسر استان به عضویت صندوق درآمده و از مزایای بازنشستگی، مستمری فوت، ازکار افتادگی ، نقل و انتقال سوابق و تمدید کارت هوشمند (مخصوص رانندگان) بهره مند گردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی حقوق مستمری بگیران منطقه قم مستمری بگیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۱۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادران روستایی دارای سه فرزند برای بیمه رایگان اقدام کنند

صادقی مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان قزوین گفت: زنان خانه دار روستایی و عشایری که تاریخ تولد فرزند سوم و بیشتر آنها از یکم فروردین سال ۹۶ به بعد است تا پایان فروردین فرصت دارند برای ثبت نام اقدام کنند.

وی اضافه کرد: ثبت نام از طریق پایگاه اطلاع رسانی صندوق به نشانی www.roostaa.ir انجام می‌شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان گفت: افراد بیمه شده از مزایای بیمه اجتماعی اعم از بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی، بازماندگان متوفا و نقل و انتقال سوابق بهره‌مند خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر
  • ثبت نام رایگان بیمه روستایی ویژه مادران دارای سه فرزند
  • بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند در کرمانشاه
  • مادران روستایی دارای سه فرزند برای بیمه رایگان اقدام کنند
  • ۳۰ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام بیمه زنان روستایی وعشایر
  • عضویت بیش از ۱۵۶ هزار نفر در صندوق بیمه کارورزی استان مرکزی
  • تحقق بیمه مادران غیر شاغل مناطق روستایی و عشایری در سمنان
  • بیمه رایگان مادران روستایی و عشایری در هرمزگان
  • مادران روستایی و عشایری دارای سه فرزند، رایگان بیمه می‌شوند
  • مادران غیر شاغل روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بالاتر رایگان بیمه می‌شوند