Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، «مریم مجتهدزاده»، رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس اعلام کرد: این مراسم در راستای تحقق اهداف و رسالت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، مصادف با میلاد مسعود امام حسن عسکری‌(ع) برگزار می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: این کنگره با هدف ترویج گفتمان فاطمی و تبدیل آن به نقشه راهی جهت گشودن دروازه‌های نقش‌آفرینی بی‌بدیل بانوان در تحقق تمدن نوین اسلامی از فروردین ماه ۱۳۹۸ با تشکیل دبیرخانه خود در محل سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس آغاز به فعالیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گفته وی بعد از انتشار فراخوان، دبیرخانه کنگره سیره فاطمی، میزبان آثار و مقالات علمی و پژوهشی بسیاری از اقصی نقاط جهان در حوزه سبک و سیره حیاتی زیستی و مبارزاتی حضرت زهرا‌(س) بوده است.
 
مجتهدزاده در پایان گفت: در این مراسم از نویسندگان مقالات برتر تجلیل می‌شود.
 
گفتنی است اختتامیه این کنگره بین‌المللی سه شنبه ۴ آذرماه ۱۳۹۹، مصادف با ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) ساعت ۸:۴۵ صبح برگزار می‌شود. گفتنی است این اختتامیه به صورت وبینار برگزار خواهد شد و علاقه مندان می‌توانند از طریق لینک زیر در این اختتامیه شرکت نمایند.
‌https://live21.ir/official/ganjineh
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۱۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار مجلس دوازدهم از هفتم خردادماه/ مراسم اختتامیه مجلس یازدهم ۲ خرداد برگزار می‌شو

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره مجلس در تاریخ ۷ خردادماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجتبی یوسفی در حاشیه جلسه علنی امروز -دوشنبه بیست و هفتم فروردین- مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آخرین جلسه مجلس یازدهم چهارشنبه دوم خردادماه خواهد بود و در این روز مراسم اختتامیه مجلس یازدهم برگزار می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم افزود: آغاز به کار مجلس دوازدهم دوشنبه هفتم خردادماه است که در همان روز مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم بر اساس پروتکل‌ها و مدارک مندرج در آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

بر این اساس، ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هنوز نماینده مورد نظر خود را نشناختند تا در مرحله دوم انتخابات مجلس که روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، تکلیف این ۴۴ کرسی مدنظر مشخص شود.

«تبریز، آذرشهر و اسکو»، «شبستر»، «میانه»، «پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان»، «سمیرم»، «لنجان»، «کرج، اشتهارد و فردیس»، «تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «بیرجند، درمیان و خوسف»، «مشهد و کلات»، «آبادان»، «رامهرمز و رامشیر»، «خدا بنده»، «زنجان و طارم»، «شیراز و زرقان»، «مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد»، «کرمانشاه»، «گنبد کاووس»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی» و «ملایر»، ۲۱ حوزه برای رقابت نامزدهای مورد نظر آنها در تاریخ مذکور هستند.

کد خبر 744818

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۰ نقال و پرده خوان در اختتامیه جشنواره روستایی آسمان هشتم
  • رقابت ۱۰ پرده‌خوان در اختتامیه جشنواره روستایی آسمان هشتم
  • دیدار استاندار یزد با جمعی از خانواده‌های شهدای ارتش
  • آغاز به کار مجلس دوازدهم از هفتم خردادماه/ ۲ خرداد؛ مراسم اختتامیه مجلس یازدهم
  • آغاز به کار مجلس دوازدهم از هفتم خردادماه/ مراسم اختتامیه مجلس یازدهم ۲ خرداد برگزار می‌شو
  • وقتی کنسرت‌ها با چند تغییر برگزار می‌شوند/ حضور جدی در شهرستان‌ها
  • برگزاری رویدادی در حوزه ژنتیک با حمایت ۴ دانشگاه بین‌المللی/ایران با قدمت ۵ هزار ساله علم ژنتیک
  • عملیات «وعده صادق» مایه اقتدار و افتخار جمهوری اسلامی ایران شد
  • عملیات وعده صادق موجب اقتدار ایران اسلامی است
  • نخستین کنگره بین‌المللی«اربعین و آینده علمی فرهنگی جهان اسلام»