Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، حسن خیریانپور معاون استاندار و رئیس هیأت تخلفات اداری استانداری مازندران اعلام کرد: در جلسه امروز هیأت تخلفات اداری استانداری مازندران پرونده تخلفاتی ۲۶ نفر از دهیاران بررسی و رسیدگی شد که چهار نفر از آنها به انفصال و مابقی به کسر حقوق و توبیخ محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عمده تخلفات ارتکابی دهیاران را عدم نظارت بر ساخت و سازها، عدم رعایت کاربری‌ها، صدور پروانه در خارج از بافت روستا، عدم رعایت تراکم و طبقات و رعایت پارکینگ و اصول فنی و اخذ وجوه غیرقانونی اعلام و تصریح کرد: هیأت تخلفات با اینگونه تخلفات قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

خیریان‌پور افزود: عدم نظارت بخشداران بر ایفای وظایف دهیاران، مسولیت ناشی از سهل‌انگاری را متوجه بخشداران خواهد کرد و به تخلفات آنان نیز رسیدگی قاطع خواهد شد، ضرورت ایجاب می‌کند بخشداران بر عملکرد دهیاران نظارت دقیق اعمال و هر گونه تخلفات را سریع گزارش کرده و پرونده‌ها را برای اخذ تصمیم به کمیسیون ماده ۹۹ ارسال کنند چرا که عدم اعلام تخلف و عدم اقدام، تخلف محسوب و مسؤولیت آن را متوجه بخشدار خواهد کرد.


انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: حسن خیریانپور معاون استاندار تخلف دهیاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۱۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به کمک رسانی بیش از ۲۰۰ حامی کمیته امداد گفت: جذب حامیان خارج از کشور با قوت در کمیته امداد دنبال می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، جلسه هم‌اندیشی جذب حامیان خارج از کشور با حضور جواد صفاری مدیر کل هماهنگی امور بین‌الملل کمیته امداد کشور، معاونان کمیته امداد، معافی مدیر کل کمیته امداد، روسای ادارات و مسئولان طرح اکرام کمیته امداد استان ویدئو کنفرانسی در ساری برگزار شد.

 میثم معافی مدیرکل کمیته امداد مازندران اظهار داشت: یکی از اهداف کمیته امداد جذب حامی است تا فرهنگ خیر و احسان در جامعه گسترش یابد.

وی با بیان اینکه جذب حامیان خارج از کشور را دنبال می‌کنیم افزود: با گسترش انفاق و کمک به محرومان در بین ایرانیان خارج از کشور این حامیان سفیران ما در خارج از مرز خواهند بود.

معافی تصریح کرد: شناساندن فعالیت‌های امداد و ایجاد اعتماد در میان حامیان ایرانی مقیم خارج از کشور زمینه استفاده از ظرفیت‌ها فراهم می‌شود.

معافی یادآور شد: 220  حامی ایرانی خارج از کشور حمایت از فرزندان ایتام و محسنین کمیته امداد مازندران را بر عهده دارند.

وی بیان کرد: این حامیان خیراندیش ماهیانه مبالغی را به حساب مستقیم یتیمان و محسنین واریز می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • با تخلفات کنکوری و مجازات‌های آن آشنا شوید
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • جزئیات اعزام زائران مازندرانی به حج عمره
  • چه مواردی شامل تخلفات کنکوری می‌شود؟ + موشن گرافی
  • با تخلفات کنکوری و مجازات های آن آشنا شوید
  • مجازات متخلفان کنکور چیست؟