Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اصغر دادخواه (مدیرکل تامین اجتماعی قم) اظهار داشت: در خروجی مبلغ متناسب‌سازی، هر کسی که سابقه بیشتر یا مبلغ بیمه پردازی‌اش بیشتر بوده، سهم یشتری از این مبلغ دریافت کرده است. متناسب‌سازی بر اساس جداول پایه پرداخت حق بیمه انجام شده است.

دادخواه، هدف از اجرای متناسب‌سازی را ارتقاء سطح معیشت مستمری‌بگیران تامین اجتماعی عنوان و خاطرنشان کرد: مبلغ متناسب‌سازی به تمام گروه‌های مستمری‌بگیر شامل بازنشستگان، ازکارافتادگان و مستمری‌بگیران تعلق گرفته و بر اساس میزان سابقه پرداختی و آورده‌ای که داشته‌اند محاسبه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به این‌که مبلغ‌های متناسب‌سازی متفاوت است، تصریح کرد: سرانه واحدی بین همه تقسیم نشده و مبالغ با توجه به این‌که زمان برقراری مستمری چه زمانی بوده و چه مدت سابقه پرداخت حق بیمه داشته‌اند و با چه مبلغی بیمه‌پرداز بوده‌اند، متفاوت است و قابل مقایسه نیست.

دادخواه افزود: آن‌ها که زمان برقراری مستمری‌شان در سال‌های دورتر بوده حقوقشان افت بیشتری پیدا کرده و در فرمول‌ها از مبلغ بیشتری بابت متناسب‌سازی بهره‌مند شده‌اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۵۴ هزار و ۱۰۱ بازنشسته و مستمری‌بگیر تامین اجتماعی در استان قم هستند که ماهانه رقمی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان به آن‌ها پرداخت می‌شود.

بر اساس آخرین آمار، ۷۸۳ هزار و ۴۳۰ نفر در قم زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که خدمات مختلف بیمه‌ای و درمانی را دریافت می‌کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: همسان سازی حقوق تامین اجتماعی حق بیمه مستمری بگیران خدمات درمانی پارسی خبر تامین اجتماعی متناسب سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۱۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰درصدی مستمری مددجویان بهزیستی خراسان رضوی

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: در راستای افزایش ۳۰درصدی مستمری مددجویان بهزیستی خراسان رضوی، فروردین سال جاری مبلغ ۱۳۴ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان در قالب مستمری ماهیانه برای خانوارهای تحت پوشش واریز شده است. - اخبار استانها -

مسعود فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد بیان کرد: مبلغ مستمری مددجویان تحت پوشش بهزیستی خراسان رضوی با افزایش 30 درصدی برای 122هزار و 473 نفر از خانوارهای تحت پوشش بهزیستی خراسان رضوی در فروردین ماه واریز شده است.

وی افزود: مبلغ مستمری با توجه به بعد خانوار و تعداد اعضای خانواده تحت تکفل و سرپرستی تعیین می‌شود و شامل کمک هزینه معیشت زنان سرپرست خانوار، افراد دارای معلولیت و کمک هزینه معیشت خانواده‌های دارای فرزند چندقلو است.

فیروزی خاطرنشان کرد: علاوه بر دریافت مستمری، 11هزار و 475 نفر از حق پرستاری و مددکاری افراد دارای معلولیت و 2هزار و 132 نفر نیزاز حق پرستاری ضایعه نخاعی ماهیانه به مبلغ 21 میلیون ریال برخوردار می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی ادامه داد: 2 هزار و 520 خانوار نیز ماهیانه از کمک هزینه امداد کودکان به مبلغ 25میلیون ریال بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰درصدی مستمری مددجویان بهزیستی خراسان رضوی
  • افزایش ۶ میلیون تومانی حقوق بازنشستگان با اعمال همسان‌سازی | اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه
  • عقب نشینی از خصوصی‌سازی اصولی با حکم رد دیون ۱۳۰ همتی بودجه
  • بیمه شدگان اجباری در استان مرکزی هفت درصد افزایش یافت
  • دولت باید امسال 40 درصد از متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند
  • مشکلی بیمه کارگران ساختمانی حل شد؟
  • دیگر مشکلی برای بیمه کارگران ساختمانی وجود ندارد
  • بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی دارای سه فرزند و بیشتر
  • پیش ثبت نام ۹۰۰ مادر دارای سه فرزند خراسان شمالی در صندوق اجتماعی کشاورزان
  • حداقل حقوق ۱۴۰۳ همراه با جزئیات کامل