Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان تهران گفت: از ۵۲ واحد مرغداری که نهاده با ارز تعادلی دریافت کردند، ۴۵ واحد متخلف شناخته شدند.

خبرگزاری میزان -سعید محمدی پور معاون بازرسی و ثبت سازمان صمت استان تهران در گفتگوی زنده با بخش خبری شبکه یک سیما در خصوص آخرین اقدامات این سازمان جهت جلوگیری از افزایش و تعدیل قیمت مرغ، گفت: آخرین جلسه تنظیم بازار استان تهران هنگامی تشکیل شد که معاون برنامه ریزی استانداری دستوری را مبنی بررسی عملکرد مرغداری‌هایی که نهاده با ارز تعادلی دریافت کردند و اینکه آیا این واحد‌ها مرغ‌های تولید شده خود را به قیمت تنظیم بازار در شبکه مورد نظر توزیع کرده اند یا خیر، به ما ابلاغ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس بررسی‌های انجام شده از ۵۲ واحدی که نهاده تحویل گرفته بودند، ۴۵ واحد متخلف شناخته شدند به شکلی که اگر مرغی هم تولید شده بود، آن را در شبکه مربوطه توزیع نکرده بودند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان تهران ادامه داد: بررسی‌های ما منجر به کشف ۲۴۱ میلیارد ریال شد که پرونده‌های آن‌ها برای صدور احکام به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده و با پیگیری‌هایی که بنده از معاون حقوقی و ارجاع تعزیرات استان انجام داده ام، این احکام در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: قیمت مرغ در سراشیبی

محمدی پور با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی بحث وقفه در جوجه ریزی را علت افزایش مرغ اعلام کردند، گفت: امید می‌رود که هفته آینده با افزایش مرغ‌هایی که آماده کشتار می‌شوند، قمیت‌ها متعادل شوند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان تهران همچنین یادآور شد: طی روز گذشته و امروز همکاران بنده بر توزیع مرغ‌هایی که از طریق سازمان جهاد کشاورزی با قمیت ۱۷۵۰۰ تومان در ۲۵۰ میدان اصلی و فرعی در سطح شهر تهران انجام شده، نظارت جدی داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: اینکه بخواهیم ظرف یک یا دو روز قیمت‌ها به حالت قبل برگردد فرصت کمی است، اما اگر عرضه از سوی وزارت جهاد کشاورزی ادامه پیدا کند، در این صورت حتما شاهد کاهش قیمت‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: قیمت مرغ سازمان صمت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قیمت مرغ سازمان صمت سازمان صمت استان تهران معاون بازرسی قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۱۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد

جدیدترین قیمت رهن و اجاره واحد‌های مسکونی در منطقه ۱۷ تهران و براساس اطلاعات میدانی نشان می‌دهد که برای رهن یک واحد ۸۰ متری در محله آذری حدود ۳۵۰ میلیون تومان پول لازم است.

به گزارش مهر، یک آپارتمان ۸۵ متری دوخوابه در منطقه ۱۷ محله فلاح - سجاد (ع) تهران با پرداخت (۷۰۰ میلیون تومان) ودیعه و کرایه ماهیانه (صد میلیون ریال) قابل اجاره و این واحد ساخت (۱۳۹۷) است.

بر اساس آمار قیمت‌ها، برای رهن کامل یک واحد آپارتمان ۸۰ متری دوخوابه، ۶ سال ساخت در منطقه ۱۷ محله امام‌زاده حسن تهران، نیازمند ۶۰۰ میلیون تومان سرمایه خواهید بود.

قیمت خرید واحد‌های دیگر در منطقه ۱۷ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

دیگر خبرها

  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • قالیباف: تا هفته آینده گزارش جمع‌بندی موضوع ارز را به صحن می‌آوریم
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • شکایت سازمان بازرسی کل کشور از شورای شهر تهران
  • قیمت نهایی تاکسی‌های برقی اعلام شد
  • پلمب ۱۲۱ مرکز متخلف بهداشتی در غرب اهواز
  • سطح کشت گلخانه‌ای در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • قیمت تولید گوشت قرمز و مرغ در استان بوشهر کاهشی شد