Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین در برنامه فوتبال برتر محمدحسین میثاقی در قسمتی از این برنامه اعلام کرد که آنها چندین بار با رسول پناه مدیرعامل سابق پرسپولیس هماهنگ کرده اند تا او در این برنامه حضور پیدا کند و در مورد اتهاماتی که به گل محمدی و شجاع خلیل زاده زده است، پاسخگو باشد.

میثاقی در صحبت هایش گفت: «برای دو هزار و پانصدمین بار عرض می کنم که راجع به صحبت های آقای رسول پناه و اتهاماتی که به یحیی گل محمدی و شجاع خلیل زاده و چند نفر از بازیکنان تیم وارد کرده است و اتفاقاتی که در زمان مدیریت ایشان رخ داده است، آیتم های مورد نظر را آماده کرده ایم و منتظر آقای رسول پناه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی گفت: «ما ۳ بار با آقای رسول پناه هماهنگ کردیم و در این چند روز بارها با ایشان صحبت کرده ایم. گویا مادرشان در بستر بیماری بوده اند هر بار قول دادند به برنامه تشریف بیاورند ولی خلف وعده کردند. اما ما منتظر ایشان می مانیم.»

میثاقی در ادامه گفت: «ایشان نهایتا باید تشریف بیاورند و به هواداران پرسپولیس توضیح بدهند. نمی شود آدم چیزی بگوید و فرار کند. دوران این اتفاقات تمام شده است. زمانی که بحث و ابهامی را مطرح می کنیم باید در موردش توضیح بدهیم. ما این موضوع را پیگیری می کنیم و آن را ول نخواهیم کرد.»

کد خبر 567360

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۱۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر: دوران بزن در رو تمام شده است/ رژیم صهیونیستی سیلی محکمی خورد

رییس فدراسیون کشتی با تمجید از رشادت و قدرت نیروهای مسلح ایران، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی شب گذشته سیلی محکمی خورد و اقدام مقتدرانه ایران برای همیشه در تاریخ ثبت شد.

علیرضا دبیر در گفتگو با ایسنا، درباره حمله تلافی جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: نیروهای مسلح ایران در ماه ها و حتی سال های اخیر خویشتن داری زیادی را در قبال این رژیم غاصب کودک کش از خود نشان داد اما در نهایت با افزایش گستاخی های اخیر رژیم صهیونیستی، شب گذشته حمله ای طوفانی به مواضع رژیم صهیونیستی داشت و سیلی محکمی به آن ها زد تا این رشادت و قدرت نیروهای مسلح ایران برای همیشه در تاریخ ثبت شود.

رییس فدراسیون کشتی، افزود: یادمان نرود که خون های پاک زیادی برای کشور عزیزمان ایران ریخته شده تا به این قدرت بازدارندگی برسیم. قدرت و اثرگذاری ایران بواسطه همین خون های ریخته شده شهیدان این مرز و بوم است و دنیا باید بداند ایران اسلامی بر سر استقلال خود محکم و استوار ایستاده است.

وی خاطرنشان کرد: حمله قاطع شب گذشته علیه رژیم صهیونیستی بار دیگر نشان داد دوران بزن در رو تمام شده است. ایران از قدرت های برتر منطقه و جهان است و همه کشورها به این باور رسیدند که نباید با ایران با زبان زور و تهدید صحبت کنند، در غیر اینصورت عواقب بدی در انتظار دشمنان اسلام و ایران خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادعای عجیب محمدحسین میثاقی روی آنتن زنده!
  • ادعای عجیب میثاقی روی آنتن زنده!/به قلعه‌نویی زنگ زدند که الکی یک بازیکن را به تیم‌ملی دعوت کن!
  • انریکه: به پیروزی مقابل بارسلونا باور دارم؛ ژاوی در اوج دوران مربیگری‌اش قرار دارد
  • ستاره پرسپولیس دعوت میثاقی را رد کرد
  • دبیر: دوران بزن در رو تمام شده است/ رژیم صهیونیستی سیلی محکمی خورد
  • آیا فقط باید حمل کننده ترانزیتی صرف سنگ آهن افغانستان شویم؟
  • بایدن خطاب به نتانیاهو: علیه ایران وارد جنگ نمی‌شویم
  • فرار رئال و بارسا از تله پائین جدولی‌ها
  •  الان دوران بزن در رو نیست | اسرائیلی‌ها فکر کردند که ایران چشم خود را خواهد بست
  • تنبیه بدون راه فرار/ خیبر شکن یا فتاح، مجازات صهیونیست‌ها در راه است