Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در پی شهادت چهارمین مدافع سلامت استان که از کارکنان حوزه درمان شهرستان ماهنشان بود، مرتضی خاتمی نماینده مردم شهرستانهای ماهنشان و ایجرود و دهستان های بوغداکندی و قلتوق، با انتشار پیام تسلیتی این ضایعه را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده‏ اند مرده مپندار که آنها زنده‏ اند و نزد پروردگارشان روزى داده مى ‏شوند.

( آیه ۱۶۹ سوره آل عمران)

خبر شهادت چهارمین مدافع سلامت استان زنجان، شهید امین‌الله عروجی از پرسنل ایثارگر و خدوم مرکز خدمات جامع سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماهنشان واصل و موجب تاثر و تالم گردید.

این شهید عزیز، که ملقب به عنوان پرافتخار اولین شهید مدافع سلامت شهرستان ماهنشان می‌باشد، بعد از انجام خدمات ارزشمند به همنوعان خویش، سرانجام در این راه خطیر جان خود را فدا نمود؛ 

"یستبشرون بنعمة من الله و فضل..."

اینجانب ضمن گرامیداشت نام و یاد جمیع شهدای اسلام بالاخص شهدای مدافع سلامت که در این برهه حساس با از خودگذشتگی و ایثار، در راه نجات جان همنوعان از هیچ کوششی فروگذار نمی‌نمایند، شهادت این عزیز  گرانقدر را خدمت خانواده محترم و معزز شهید، همکاران، دوستان، خانواده بزرگ نظام سلامت، دانشگاه علوم پزشکی، شبکه بهداشت و درمان ماهنشان، مردم شریف استان و بالاخص اهالی متدین و شریف شهرستان ماهنشان تبریک و تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند منان برای آن شهید شاهد، علو‌ درجات و برای خانواده محترم ایشان، صبر و اجر مسئلت دارم.

امیدوارم در سایه عنایات الهی، مجاهدت سپاهیان جبهه سلامت و عزم و همت مردم بزرگوار، ویروس مرموز کرونا از زندگی همگان رخت بربندد. ان شاءالله

دکتر سید مرتضی خاتمی

نماینده مردم شریف شهرستانهای ماهنشان و ایجرود و دهستان های بوغداکندی و قلتوق

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید سلامت استان زنجان درمان شهرستان ماهنشان مدافع سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۲۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستندهایی از شهدای شاخص شهرستان دشتی ساخته شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی بعد از ظهر پنج شنبه در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهدای شهرستان‌های دشتی، تنگستان و دشتستان که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در محل سالن شهدای فرهنگی خورموج برگزار شد گفت: شهرستان دشتی شهرستان علم و ادب و فرهنگ و قرآن است و ایثار و شهادت همواره از جایگاه ویژه‌ای در این شهرستان برخوردار بوده است.

فرماندار شهرستان دشتی افزود: مردم شهرستان دشتی در عرصه دفاع مقدس حضوری چشمگیر داشتند و نیز در عرصه‌مبارزه مستقیم با آمریکا سردارانی فداکار از این شهرستان حضور داشتند و نام دشتی در حوزه‌های دفاع، ایثار و شهادت نامی پرآوازه است.

وی شهرستان دشتی را شهرستانی قرآنی دانست و گفت: آموزه‌های قرآنی موجب تقویت روحیه ایثارگری در سطح شهرستان بوده است.

وی اضافه کرد: نام ده سردار رشید شهرستان دشتی و چهارده شهید جاویدالاثر بر تارک این شهرستان می‌درخشد.

وی آوازه شهرستان دشتی را در دفاع از نظام و انقلاب سرآمد دانست و گفت: اولین شهید دانش آموز، اولین شهید پاسدار، اولین شهید روحانی، اولین شهید ترور و اولین شهید دفاع مقدس در سطح استان از شهرستان دشتی بوده‌اند.

وی گفت: مجموعه فرمانداری و مدیران شهرستان با تعامل سازنده با امام جمعه شهرستان در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه خدمت رسانی شایسته به مردم گام برمی‌دارد.

وی خواستار مساعدت ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت تهیه و ساخت مستندهایی از شهدای شاخص شهرستان دشتی جهت معرفی آنان در عرصه‌های بین المللی شد.

کد خبر 6082061

دیگر خبرها

  • جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا در ماهنشان
  • مستندهایی از شهدای شاخص شهرستان دشتی ساخته شود
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • از وطن تا حرم؛ ذاتِ این خاک قهرمان‌پرور است
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی مردم نوعدوست زنجان به همنوعان در غزه
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است
  • جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا در ماهنشان برگزار می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدای هنرمند بوانات