Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@21:48:58 GMT

محمد صلاح از شر کرونا خلاص شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۲۲۳۷

محمد صلاح از شر کرونا خلاص شد

ستاره مصری تیم فوتبال لیورپول در نبرد با ویروس کرونا پیروز و آماده بازگشت به میادین شد.

به گزارش مشرق، یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول اعلام کرد نتیجه تازه‌ترین تست مهاجم مصری این تیم محمد صلاح که در کشور خودش به بیماری کرونا مبتلا شده بود، منفی شده و او آماده است که قرمزپوشان مرسی‌ساید را در بازی مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صلاح که برای حضور در اردوی تیم ملی مصر به کشورش سفر کرده بود، به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در مراسم ازدواج برادرش به کرونا مبتلا و به همین دلیل مجبور شد که دوره قرنطینه را در کشور خودش سپری کند و بازی این هفته لیورپولی‌ها مقابل لسترسیتی را هم از دست داد. او اما اکنون می‌تواند لیورپول را در بازی خانگی هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند.

کلوپ گفت: طبق چیزی که به من گفته‌اند، تست کرونایی که صلاح امروز داد منفی بوده است. فردا هم یوفا از او تست خواهد گرفت و من مطمئن هستم که نتیجه آن هم منفی خواهد بود. او فردا می‌تواند در کنار ما تمرین کند. طی دو روز آینده دو نوبت تست‌گیری انجام خواهد شد و او هم تست خواهد داد.

لیورپول چهارشنبه شب از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران میزبان آتالانتا خواهد بود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ لیورپول یورگن کلوپ محمد صلاح ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۲۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف اورتون رفت و با دو گل برابر این تیم شکست خورد تا از کورس قهرمانی این مسابقات جا مانده باشد و اختلافش با آرسنال و منچسترسیتی بیشتر شود.

شاگردان یورگن کلوپ از اینکه موفق نشده بودند در این بازی به پیروزی برسند بسیار ناراحت و عصبانی بودند و فن دایک پس از پایان این دیدار اظهاراتی را مطرح کرد که با انتقادهایی از سوی هواداران این تیم و همچنین رونی مواجه شده است.

این ستاره سابق منچستریونایتد در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:« متاسفم اما فکر می‌کنم موضوع نگران کننده در اینجا این است که او کاپیتان است و می‌گوید که لیورپول از کورس قهرمانی عقب مانده و این اتفاقی است که در طول این فصل بارها رخ داده است.

او پس از شکست در دربی مشغول صحبت درباره این است که تیمش باید در بازی بعدی در ساعت ۱۲:۳۰ ظهر به میدان برود. این در حالی است که او و تمام بازیکنان لیورپول در حال حاضر فقط باید به تمرین فردا و پیروزی در بازی بعدی فکر کنند چون در این بازی شکست خوردند و باید دوست داشته باشند که هرچه زودتر این باخت را جبران کنند.

حرفی که می‌توانم به او بزنم این است که زودتر با این وضعیت کنار بیاید و آماده رقابت شود، در غیر این صورت لیورپول با این وضعیت شانسی نخواهد داشت.»

دیگر خبرها

  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • خلاصه بازی اورتون ۲-۰ لیورپول
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • استعلام مهم تراکتور منفی شد
  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • با مصرف این غذاها از شر حشرات در فصل تابستان خلاص شوید!