Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خانه ملت، مجتبی ذوالنوری در واکنش به اظهارات وزیر خارجه عربستان درباره مذاکرات با ایران گفت: این اظهارات بیانگر سه چیز است اول این که آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان تنها هستند و هیچکدام خودشان را در قد و قواره تقابل با جمهوری اسلامی ایران نمی بینند و نیاز به کمک دیگران دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دومین موضوع این است که اظهارات وزیر خارجه عربستان نشان از پیوند خصومت آمیز عربستان سعودی با رژیم صهیونیستی و آمریکا دارد.

ذوالنوری گفت: آمریکا، اسرائیل و عربستان حق دخالت در تصمیمات ایران را ندارند و ایران مختار است که با هر کشوری که دلش می خواهد مذاکره کند.

کد خبر 567382 برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۲۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت خارجه عربستان به گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت امور خارجه عربستان سعودی با صدور بیانیه‌ای به جنایت‌های ارتش رژیم صهیونیستی در مجتمع بیمارستانی ناصر واقع در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه و یافتن گورهای دسته جمعی در این بیمارستان واکنش نشان داد.

وزارت امور خارجه عربستان اعلام کرد: تداوم ارتکاب جنایت‌های جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را که آخرین مورد آن یافتن گورهای دسته جمعی در مجتمع بیمارستانی ناصر بود محکوم می‌کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: شکست جامعه بین‌الملل در فعال‌سازی سازوکارهای مجازات و حسابرسی در خصوص نقض قانون از سوی اشغالگران تنها به نقض بیش‌تر قوانین و ویرانی بیشتر از طرف آنان می‌انجامد.

گفتنی است ظهر امروز منابع فلسطینی از خارج کردن پیکر ۳۵ شهید دیگر از یک گور جمعی در محوطه بیمارستان ناصر در شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه خبر دادند.

بر اساس این گزارش، با کشف پیکر این ۳۵ شهید، شمار پیکرهای کشف شده از گور جمعی محوطه بیمارستان ناصر به ۳۱۰ پیکر افزایش یافت.

روز گذشته نیز پیکر ۷۳ شهید دیگر از گور جمعی محوطه بیمارستان ناصر خارج شد.

در حالی که خبر کشف گورهای دسته جمعی در نزدیکی مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس باعث شد برگ دیگری از جنایات رژیم صهیونیستی آشکار شود سازمان ملل بدون محکوم کردن تل آویو تنها به ابراز نگرانی بسنده کرد.

نیروهای امدادگر فلسطینی پس از عقب‌نشینی نظامیان اشغالگر از شهر خان یونس در جنوب نوار غزه گورهای دسته‌جمعی در محوطه بیمارستان ناصر شناسایی کردند.

پیش‌تر سلامه معروف مدیرکل دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه از احتمال وجود ۷۰۰ شهید در گورهای دسته‌جمعی در بیمارستان ناصر خبر داده بود.

کد خبر 6087056

دیگر خبرها

  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • واکنش وزارت خارجه عربستان به گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر غزه
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسراییل را تحریم کند
  • حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نمی‌آییم
  • اظهارات جدید رئیسی درباره میز مذاکره و دیپلماسی
  • واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • واکنش نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی