Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

حسن صفاریه رئیس سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر با اشاره به تدوین برنامه نرم افزاری برای تحویل دارو به صورت آنلاین اظهار کرد: سازمان تدارکات پزشکی قصد دارد تا به سمت نرم افزاری شدن حرکت کند، بنابراین در این راستا افراد درباره وجود و عدم وجود دارو‌ها می‌توانند به سایت سازمان تدارکات پزشکی مراجعه کنند و با اپراتور‌ها تماس بگیرند تا در این باره اطلاع یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر افزود: با وجود شیوع ویروس کرونا قصد داریم که داروخانه‌های آنلاینی را ایجاد کنیم تا مراجعه بیماران به داروخانه‌های هلال احمر و حضور آن‌ها در فضای بسته به حداقل برسد تا خطری برای این بیماران ایجاد نشود.

صفاریه تشریح کرد: بنابراین در ماه‌های اخیر زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری ارائه تحویل دارو در درب منزل تأمین شده است که بلافاصله بعد از صدور مجوز از سازمان غذاو دارو، آمادگی این را داریم که داروی بیماران را بدون مراجعه به داروخانه‌های هلال احمر، در درب منزل به آن‌ها تحویل دهیم.

رئیس سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر درباره تطبیق دارو با نسخه پزشکی گفت: فرآیند‌هایی برای اینکه تمام استاندارد‌ها از نظر صحت دارو با نسخه تطابق داشته باشند تدوین شده است و بیماران در این باره  نگرانی نداشته باشند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر دارو جمعیت هلال احمر ویروس کرونا تحویل دارو سازمان تدارکات پزشکی نرم افزاری هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۲۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش ۴۰۰ نیروی امدادگر هلال احمر در نقاط مختلف استان کرمان

رضا فلاح، عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آماده باش ۴۰۰ نیروی امدادگر این جمعیت در سراسر استان کرمان گفت: از این تعداد ۱۵۰ نیروی امدادگر در جنوب استان در حالت آماده باش هستند.

وی بابیان اینکه در حال حاضر بیشترین میزان بارندگی جنوب استان کرمان در شهرستان جازموریان روستای کروچان صورت گرفته است افزود: با تدبیر فرماندار جازموریان دستور تخلیه این روستا صادر شده است و بیشترین نگرانی ما فعلاً مربوط به این منطقه است که بارندگی در آن شدید است.

وی گفت: در روستای پورشعبان حسین آباد شهرستان منوجان نیز میزان بارندگی شدید است که برای احتیاط بیشتر، مدرسه روستا برای اسکان اضطراری مردم در امشب تجهیز شده است تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان با بیان اینکه حدود ۴۰ دستگاه خودروی وانت، کمک دار و امدادی در جنوب این استان مستقرشده اند افزود: بالگرد امداد هوایی هلال احمر نیز در فرودگاه جیرفت مستقر شده تا در صورت نیاز و مساعد شدن شرایط جوی بتوان از آن استفاده کرد.

کد خبر 6080205

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی به نیازمندان
  • گزارش ارزیابی زمین لرزه شهر روداب سبزوار و روستاهای تابعه
  • انجام معاینات پزشکی و واکسیناسیون ۹۶۵ نفر از زائران حج تمتع
  • هلال‌احمر زنجان بیش از۳۹میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی پرداخت کرد
  • برطرف شدن احتیاج استان مرکزی به داروی وارفارین
  • نتیجه تلاش جامعه آزمایشگاهی تحقق خطوط درمان و شفای بیماران است
  • بیماران هموفیلی چشم انتظار توجه ویژه دولت و مجلس
  • وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران/ نیاز به حمایت دولت، سازمان غذا و دارو و خیرین 
  • وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران / نیاز به حمایت دولت، سازمان غذا و دارو و خیرین
  • آماده باش ۴۰۰ نیروی امدادگر هلال احمر در نقاط مختلف استان کرمان