Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیده ایرانمنش می‌گوید با توجه به اینکه امکان شرکت در مسابقات جهانی تنیس روی میز را نداریم، اگر شرایط فراهم شود دو نماینده ایران در انتخابی المپیک به اردوی برون مرزی اعزام می‌شوند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران قبل از شیوع کرونا به دنبال آماده‌سازی برای شرکت در مسابقات جهانی بود اما پس از شیوع بیماری و تعویق  مسابقات، تمرینات ملی‌پوشان به صورت انفرادی دنبال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال فدراسیون جهانی در جدیدترین تصمیم خود اعلام کرده که مسابقات جهانی ۲۰۲۱ با حضور ۸ یا در صورت امکان ۱۶ تیم برتر رنکینگ جهانی برگزار می‌شود. به این ترتیب تیم زنان و مردان با توجه به اینکه جزو ۱۶ تیم برتر نیستند، فرصت حضور در مسابقات جهانی را از دست دادند.

حمیده ایرانمنش، سرمربی تیم ملی زنان ایران در مورد تصمیم فدراسیون جهانی به ایسنا گفت: قرار بود ۱۴۴ تیم مردان و زنان با ترکیب کامل در مسابقات جهانی شرکت کنند به همین دلیل کنترل و مدیریت آنها در شرایط شیوع کرونا بسیار سخت بود، به همین دلیل تصمیم گرفته شده که مسابقات با تعداد تیم‌های محدودی برگزار شود. دوست داشتیم در این مسابقات حضور پیدا کنیم اما باید تابع تصمیمات فدراسیون جهانی باشیم.

او در ادامه افزود: برای مسابقات جهانی دو هدف داشتیم؛ اول ارتقاء رنکینگ تیم ملی بود چون دور بعدی مسابقات تیمی جهان با حضور ۳۲ تیم برگزار می‌شود. به این ترتیب بازیکنان دائم در اردو و تمرین بودند تا با ارتقاء رنکینگ جزو ۳۲ تیم برتر قرار بگیریم. دومین مورد آماده سازی ندا شهسواری و شیما صفایی برای انتخابی المپیک بود. شرایط ما سال گذشته خیلی مساعد بود اما شیوع کرونا اوضاع را تغییر دارد، حتی صحبت‌هایی در مورد لغو المپیک شده اما امیدمان را از دست نمی‌دهیم و تلاش می‌کنیم. در حال حاضر با شهسواری و صفایی در ارتباط هستم و همراه با فدراسیون تلاش می‌کنیم تا آنها و سایر بازیکنان را از نظر روانی، مالی و امکانات حمایت کنیم.

ایرانمنش در مورد برنامه جایگزین مسابقات جهانی برای تیم ملی گفت: متاسفانه هیچ مسابقه‌ای در سال ۲۰۲۰ نداریم و در اوایل ۲۰۲۱ هم فقط مسابقات جهانی برگزار می‌شود. اگر فدراسیون جهانی تقویم ۲۰۲۱ را کامل کند و رویدادی پیش رو داشته باشیم، در صورت فراهم بودن شرایط کشور حداقل شهسواری و صفایی را اعزام می‌کنیم، ضمن اینکه در صورت امکان برایشان اردوی برون مرزی تدارک می‌بینیم تا برای انتخابی المپیک آماده شوند.   

او در این مورد افزود: قرار بود سال گذشته اردویی در تایلند داشته باشیم و شرایطمان به حدی مساعد بود که با امیدواری ۸۰ درصدی می‌گفتیم احتمالا یکی از بازیکنان ما سهمیه المپیک را کسب می‌کند. البته اکنون هم ناامید نیستیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این سهمیه را برای ایران به دست بیاوریم.

ایرانمنش در مورد اردوهای تیم ملی گفت: از آنجایی که انتخابی المپیک را پیش رو داریم، اگر شرایط فراهم باشد و به ما اجازه بدهند ۱۰۰درصد اردوهای تیم ملی را برگزار می‌کنیم. علاوه بر این در تلاشیم تا برای آماده‌سازی بازیکنان، مسابقه‌ای را بین ۱۲ نفر برتر ایران برگزار کنیم. شرایط ما با مردان فرق می‌کند و آنها در کشورهای اروپایی توپ می زنند، به همین دلیل آمادگی نسبی دارند.

سرمربی تیم ملی زنان در مورد مسابقات لیگ برتر بیان کرد: اگر مشکلی پیش نیاید لیگ از اواخر آذر یا اوایل دی آغاز می‌شود. برگزاری لیگ بسیار مهم است چون برای بازیکنان انگیزه ایجاد می‌شود و نتیجه تلاش چندین ماهه خود را می‌بینند. فکر می‌کنم شهرداری بابک به عنوان اولین تیم مدارک خود را برای فدراسیون ارسال کرد اما برخی تیم‌ها هنوز قرارداد خود را نفرستاده‌اند، بنابراین دست فدراسیون هم بسته است چون ابتدا باید تیم‌ها قراردادهای خود را ارسال کنند تا بر اساس رنکینگ بازیکنان، تیم‌ها رنکینگ بگیرند و قرعه کشی انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی تنیس روی میز مسابقات جهانی انتخابی المپیک فدراسیون جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۲۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، آخرین حضور محمدرضا ساکت به عنوان مدیرعامل سپاهان در بازی برگشت مقابل الاتحاد در عربستان رقم خورد و او چند ساعت پس از بازگشت به اصفهان به دفتر کار خود در مجموع باغ فردوس رفت و وسائلش را جمع کرد تا زمینه برای حضور جانشینش مهیا شود.

پس از جدایی پر سر و صدای محمدرضا ساکت از باشگاه سپاهان که پس از چند ماه پرآشوب و پر از حاشیه به دلیل اتفاقات مربوط به قوانین سقف بودجه رقم خورد، این چهره بار دیگر فعالیت‌های جدی خود را از سر گرفته است.

حضور عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در اردوی استعدادیابی تیم ملی جوانان

ساکت به عنوان نماینده باشگاه‌ها توانست بالاتر از درویش جواز حضور در هیئت مدیره فدراسیون را بگیرد و حالا عکسی توسط رسانه فدراسیون منتشر شده که ساکت را در اردوی استعدادیابی تیم جوانان نشان می‌دهد که در حال انجام توصیه‌هایی برای فوتبالیست‌هایی دیده می‌شود که در آغاز مسیر حرفه‌ای خود قرار دارند.

ساکت پس از جدایی از سپاهان در پایان دهه 80 که برای هواداران سپاهان فراموش نشدنی به شمار می‌رود، در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نقش خود را به صورت پررنگی ایفا کرد و حالا که قانون بازنشستگی اجازه ادامه حضور او در باشگاه محبوبش را گرفته، بار دیگر در فدراسیون و تهران در حال نقش آفرینی است.

دیگر خبرها

  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • تصمیم کادرفنی برای یزدانی و قاسمپور
  • صعود نوشاد عالمیان و ندا شهسواری در جدیدترین رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم