Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

مدیران باشگاه پرسپولیس از هواداران این تیم دعوت کردند تا برای طراحی پیراهن پرسپولیس   در ادامه فصل وارد عمل شده و به طراحی مدل و شکل لباس تیم‌شان بپردازند. آنها باید طرح‌های خود را به رسانه‌های باشگاه برسانند تا در موردش تصمیم‌گیری شود. قرار است کمیته‌ای از طراحان، این مسائل را دنبال کرده و به بهترین طرح‌ها نمره بدهند و در نهایت پیراهن نیم فصل دوم پرسپولیس به دست سرخ‌ها برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته تا به حال چند طرح شیک و زیبا به باشگاه پیشنهاد شده اما مدیران پرسپولیس در انتظار دریافت طرح‌های بیشتری هستند و که در این میان یکی از طرح‌ها مورد قبول واقع خواهد شد. شرکت آل‌اشپورت قرار است این طرح‌ها را برای پیراهن پرسپولیس اجرایی کند. نکته دیگر اینکه برخی باشگاه‌ها اقدام به انتشار فیلم و عکس از پیراهن‌های خود کردند که این موضوع در فضای هواداری فوتبال به عنوان رونمایی از «کیت» باشگاه مطرح شد در حالی که کیت، مجموعه‌ای از البسه یک تیم محسوب می‌شود؛ یعنی از چمدان و کلاه و شال گردن گرفته تا لباس اصلی تیم و حتی لباس هتلی، اما برخی طرفداران فوتبالی از این مسائل سر در نمی‌آورند و به همین علت بود که به مدیران پرسپولیس فشار زیادی وارد آوردند که چرا «کیت جدید» را رونمایی نمی‌کنند. با این حال پرسپولیسی‌ها برخلاف اکثر تیم‌ها به دنبال خرید و طراحی کیت اصلی خود هستند نه صرفاً خرید پیراهن.

جالب اینکه برای تهیه پیراهن نیز باشگاه پرسپولیس با شرکتی قرارداد بسته که به جای پرداخت پول، هم پیراهن می‌گیرد و هم پول هنگفتی به جیب می‌زند. این مدل همکاری با اسپانسرهای پیراهن می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر باشگاه‌ها باشد تا دیگر هیچ تیمی در فوتبال ایران، پولی بابت خرید لباس پرداخت نکند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پیراهن پرسپولیس پرسپولیس پیراهن پرسپولیس لباس پرسپولیس باشگاه پرسپولیس تهران طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۲۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است

باشگاه پرسپولیس انتشار پاره‌ای شایعات درباره جذب و جدایی بعضی از بازیکنان تیم، در این مقطع از رقابت‌های لیگ را «شیطنت» خواند و آن را به شدت تکذیب می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: «به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولاً وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل‌وانتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مسئله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچ‌گونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب و با هدف به حاشیه بردن تیم در‌ این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود.

یک روز هجمه تمدید قرارداد به راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید.

درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست

از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند. یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی
  • تنش سیاسی مراکش و الجزایر بخاطر پیراهن فوتبال!
  • جنجال در فوتبال آفریقا به خاطر طراحی یک پیراهن! + عکس
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • سند ملی سبک پوشش اسلامی چه کمکی به صنعت پوشاک کشور می‌کند؟
  • این نقاشی چگونه تاریخ پارچۀ «جین آبی» را تغییر می‌دهد؟ (+عکس)
  • این نقاشی تاریخ پارچه «جین آبی» را تغییر داد؟
  • آثار جشنواره مد و لباس نقش تن‌پوش در حال داوری است