Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، کتاب «یک سرزمین موعود» كه توسط باراک اوباما، رئیس جمهوری پیشین آمریکا، نوشته شده برای او میلیون‌ها دلار بدون هیچ نوع سرمایه گذاری مالی به ارمغان آورده است.

 

رئیس جمهوری پیشین آمریکا که برای نگارش این کتاب بخشی از اوقات فراغت خود را پشت میز دفتر شخصی‌اش سپری کرده بود، اکنون به یک منبع مالی بزرگی برای او تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کتاب «یک سرزمین موعود» اوباما روز سه شنبه گذشته منتشر شد. این کتاب اوباما را به یک میلیونر تبدیل خواهد کرد و مبلغی بیشتر از همه درآمد 8 سال که از حقوقش به عنوان رئیس جمهوری در کاخ سفید عاید او شد، کسب خواهد ‌کرد.

 

کتاب مذکور جلد اول از دو جلد کتابی است که اوباما درباره رویدادهای دو دوره ریاست جمهوری خود از 2009 تا 2017 نوشته است.


اوباما پایان این کتاب را با عملیات کشته شدن اوسامه بن لادن در سال 2017 در پاکستان خاتمه می‌دهد.

 

به گزارش روزنامه بریتانیایی تایمز، 3 میلیون نسخه از کتاب به زبان‌های 24 کشور دنیا ترجمه شده است. قیمت این کتاب 20 دلار است. در روز اول انتشار این کتاب، 890000 نسخه در کانادا و ایالات متحده فروخته شد. یعنی درآمد حاصله از فروش این کتاب در دو کشور نزدیک به 20 میلیون دلار بود.

 

تایمز در این باره نوشت کتاب 768 صفحه‌ای اوباما در روز اول فروش یک رکورد بی سابقه را شکست؛ به طوری که از کتاب همسرش میشل که دو سال پیش در 725000 نسخه در کانادا و ایالات متحده فروخت، پیشی گرفت.

 

میشل پیش‌بینی کرده که طی دو سال آینده 25 تا 30 میلیون نسخه از کتاب همسرش در دو کشور کانادا و آمریکا و بقیه جهان بفروش برسد. این بدان معناست که درآمد اوباما از این کتاب می تواند حداقل به نیم میلیارد دلار برسد. اوباما پیشتر از کتاب همسر خود میشل چیزی در حدود 60 یک میلیون دلار عایدش شده بود.

 

العربیه

106

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کتاب آمریکا باراک اوباما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۲۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلا باز هم قیمت خودروهایش را کاهش داد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، شرکت خودروسازی تسلای آمریکا قیمت خودروهای برقی تولیدی خود شامل مدل‌های S، X، Y را ۲۰۰۰ دلار کاهش داده است.

البته چند روز پیش مشخص شد که این شرکت خودروسازی نتوانسته انتظارات فروش برای سه ماهه نخست سال ۲۰۲۴ را برآورده کند.

بر همین اساس قیمت پایه خودروی تسلای مدل Y به ۴۲۹۹۰ دلار رسیده و قیمت پایه مدل S نیز در تارنمای تسلا ۷۲۹۹۰ دلار اعلام شده است. قیمت خودروهای تسلای مدل X در نوع پایه هم ۷۷۹۹۰ دلار تعیین شده است.

البته تسلا اعلام کرده که طرح فروش با تخفیف خود در تمام بازارها را در روز ۳۰ آوریل به پایان خواهد رساند. این اقدام معمولاً با هدف افزایش فروش در یک بازه زمانی خاص در دستور کار شرکت‌های خودروسازی قرار می‌گیرد.

گزارشات حاکی از آن است در حالی که ایلان ماسک، بنیانگذار شرکت تسلا، قرار بود به هند رفته و در دیدار با نارندرا مودی، نخست وزیر این کشور، رسماً ورود تسلا به بازار هند را اعلام کند، این سفر به دلایل نامعلوم به تعویق افتاده است.

پیشترهم رویترز گزارش داده بود که تسلا به دنبال اخراج ۱۰ درصد از نیروی کار خود در سراسر جهان است.

کد خبر 6086096 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منتشر شد
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران
  • قیمت نفت در بودجه چند دلار است؟
  • تسلا باز هم قیمت خودروهایش را کاهش داد
  • دستگیری باند سرقت از کتابخانه‌ها!
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • غارت گیاهان کوهی در کهگیلویه و بویراحمد/ تجویز نسخه‌های پیشگیری روی کاغذ مسئولان