Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با تاکید بر شناسایی خیران نیک اندیش در جامعه، گفت: خدمات کمیته امداد در مناطق مختلف مازندران بومی‌سازی می‌شود. - اخبار استانها -

حجت الاسلام بشیر عالیشاه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، اظهار داشت: از میزان فقر استان گزارشی تهیه و ارائه شد و با کمک اقشار مختلف بسیج،  جهت حضور و کمک به ایتام،کارکنان دولت هر کارمند یک حامی معنوی در دستور کار قرار  دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید تلاش کنیم معیشت و آبروی نیازمندان حفظ شود که مجموعه فرهنگی می‌تواند کمک خوبی به استان داشته باشد.

مدیرکل امداد مازندران با اشاره به اینکه 83 هزار خانوار با 140 هزار نفر جمعیت زیرپوشش ای نهاد هستند، تصریح کرد: بیش از  15 درصد خانواده‌ها در سطح فقر قرار دارند که با توجه به اوضاع اقتصادی این میزان افزایشی است.

عالیشاه با بیان اینکه مازندران استانی مظلوم بوده و فقر استان در لوای دریا و جنگل پنهان است، تصریح کرد: باید تلاش کنیم خدمات را  در مناطق محتلف استان بومی‌سازی کنیم.

وی افزود: با بررسی صورت گرفته هزینه خوراک یک نفر به طور معمول حدود 600 هزار تومان در ماه است و در این راستا پویش فقر برای1 16 قلم کالا مشخص شده است.

7000 بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد استان گلستان توزیع می‌شوداعلام آمادگی سپاه برای همکاری با کمیته امداد اردبیل/رسیدگی به ‌محرومان در اولویت قرار می‌گیردحمیدی: فرمانداری تهران تنها نهاد برای اخذ مجوز تردد از ساعت 21 تا چهار بامداد است

مدیرکل امداد مازندران با بیان اینکه متولی رفع فقر کمیته امداد بوده باید در کنار هم با اتحاد و همدلی در زمینه اشتغال، درمان  و معیشت همه در کنار هم باشیم، تصریح کرد: اعتبار وبودجه کمیته امداد 29 درصد دولتی و 71 درصد مردمی بوده و سال گذشته 70 میلیارد تومان کمک دولتی داشتیم اما امسال این رقم 30 یلیارد تومان شد.

وی افزود: کار محرومان تعطیل نمی‌شود و با توجه مشکلات روز در راستای کمک مومنانه مردم گام‌های خوبی در زمینه تهیه سبد کالا و غذای گرم برداشته شد.حدود 10 هزار دانش آموز و دانشجو زیرپوشش این نهاد قرار دارند که 50 درصد این تعداد از تبلت آموزشی بی بهره هستند..

انتهای پیام/ 682/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۲۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸۰ درصد مددجویان روستاهای استان گلستان مالک مسکن هستند

مدیرکل کمیته امداد گلستان با تاکید بر اینکه بیش از ۸۰ درصد مددجویان مستقر در روستاهای استان مالک مسکن هستند، گفت: امیدواریم تا پایان دولت فعلی، ۱۰۰ درصد مددجویان روستاهای استان را خانه‌دار کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان، عیسی بابایی شامگاه _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در جمع خبرنگاران استان، اظهار کرد: دو هزار و ۱۰۶ واحد مسکونی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان واگذار شد. وی با تاکید بر اینکه بیش از ۸۰ درصد مددجویان مستقر در روستاهای استان مالک مسکن هستند، افزود: امیدواریم بر اساس چشم‌انداز تعیین شده بتوانیم در پایان دولت، ۱۰۰ درصد مددجویان روستاهای استان را خانه‌دار کنیم. مدیرکل کمیته امداد گلستان با بیان اینکه ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین مسکن مددجویان صرف شد، اضافه کرد: پرداخت ۱۵۰ میلیون تومان بلاعوض، در کنار ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه از جمله حمایت‌های دولت بود. وی تصریح کرد: همچنین هزینه‌های صدور پروانه برای این افراد رایگان محاسبه شد، به علاوه اینکه از پرداخت هزینه برای خدماتی نظیر آب، برق و معاف شدند و انجام کار نمای ساختمان، ایزوگام و سایر هزینه‌های مشابه در مسکن نیز برای مددجویان رایگان بود. بابایی خاطرنشان کرد: احداث مسکن محرومان و توانمندسازی مددجویان دو مؤلفه مهم دولت سیزدهم است که در توجه به اقشار ضعیف جامعه همواره به آن توجه شده است. وی در خاتمه ضمن یادآوری این مطلب که از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۰۰ درخواست احداث مسکن ارائه شده، افزود: در صورت تمایل افراد، آمادگی برای ساخت مسکن بیشتر وجود دارد. کد خبر 744950

دیگر خبرها

  • طراحی و ساخت الکتروموتورهای توان بالای نیروگاهی بومی‌سازی شد
  • داستان قطار ملی مترو؛ از مذاکرات با غرب تا بومی سازی ۸۵ درصد
  • فعالیت دائمی ۲ پایگاه هلال احمر مازندران
  • فعالیت دو پایگاه هلال احمر مازندران شبانه روزی شد
  • داستان قطار ملی مترو؛ از مذاکرات با غرب تا بومی‌سازی ۸۵ درصد
  • بیش از ۸۰ درصد مددجویان روستاهای استان گلستان مالک مسکن هستند
  • کمک ۱۲۰ میلیارد تومانی کمیته امداد منطقه یک یاسوج به مددجویان
  • عایق‌های سیلیکونی برق فشار قوی بومی‌سازی شد
  • مستمری مددجویان کردستانی ۳۰ درصد افزایش یافت
  • آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب