Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپل برای مدل‌های قدیمی هم بروزرسانی جدید در دسترس قرار داد. برای مثال این شرکت گوشی iPhone 6s و iPhone 6s Plus را در زمره مدل‌هایی که امسال مجاز به بروزرسانی iOS 14 بودند، قرار داد. البته  تفاوت زیادی بین تراشه ۱۶ نانومتری A9 موجود در سری iPhone 6s و تراشه ۵ نانومتری A14 Bionic وجود دارد، که در حال حاضر در مدل‌های آیفون ۱۲ استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عبارت دیگر، بسیاری از ویژگی های جدید موجود در iOS 14 به همان اندازه که در مدل‌های جدیدتر کار می‌کنند، در iPhone 6s اجرا نمی شوند، اما تا حدودی کار کاربر را انجام می‌دهد.

کدام مدل‌ها نسخه iOS 15 را پشتیبانی می‌کنند؟

به گفته محققان حوزه فناوری امسال پایانی بر سه مدل گوشی آیفون iPhone 6s ، iPhone 6s Plus و iPhone SE خواهد بود. که این پیش‌بینی به این معناست که سال آینده iOS 15 برای آیفون ۷ به بالا در دسترس قرار می‌گیرد. اگر این پیش‌بینی درست باشد آیفون‌هایی که بروزرسانی iOS 15 را دریافت می‌کنند شامل موارد زیر هستند:

   iPhone 13 series iPhone 12 Pro Max iPhone 12 Pro iPhone 12 mini iPhone 12 iPhone 11 iPhone 11 Pro iPhone 11 Pro Max iPhone XS iPhone XS Max iPhone XR iPhone X iPhone 8 iPhone 8 Plus iPhone 7 iPhone 7 Plus iPhone SE (2nd gen.) iPod touch (7th gen.)

امسال شرکت اپل تغییراتی را در نسخه بروزرسانی خود قرار داد به طوری که ابزارهایی به سبک سیستم اندروید در اختیار کاربران است. در مورد این بروزرسانی جدید iOS 15 اطلاعات زیادی در دسترس قرار نگرفته است. در آینده برای رونمایی از سیستم عامل‌های جدید باید در WWDC 2021 این کار انجام شود که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به میزبانی شرکت اپل برگزار شد.

اولین بتا عمومی iOS 14 در تاریخ ۹ ژوئیه منتشر شد و این مهم را می‌رساند که سال آینده کاربران می‌توانند در همین زمان نسخه بتا عمومی iOS 15 را مشاهده کنند. اکثر کاربران گوشی آیفون در ۱۶ سپتامبر سال ۲۰۲۰ نسخه نهایی iOS 14 را نصب کردند که می‌توان تخمین زد نسخه iOS 15 نیز در همین زمان منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید

بررسی تخصصی سیستم عامل iOS 14 ؛ از قابلیت ویجت تا حالت بازگشت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت اپل نسخه iOS 15 گوشی آیفون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ چرا کرایه حمل و نقل بار ثابت ماند؟/ شاخص تن کیلومتر چه زمانی بروزرسانی می شود؟

تین نیوز

رانندگان کامیون و فعالان بخش حمل و نقل جاده ای کالا می گویند چرا با وجود  گذشت  ۳۵  از سال جدید هنوز کرایه حمل و نقل بار ثابت مانده و به روز رسانی نرخ شاخص تن کیلومتر  جاده ای انجام نشده است؟

به گزارش تین نیوز، ابراهیم علیاری فعال بخش حمل و نقل جاده ای کالا، در شبکه های اجتماعی در این مورد نوشت: از اوخر سال گذشته چنانچه شاهد بودیم و دیدیم تمام ارگان ها و نهادهای دولتی اقدامات لازم و اولیه و نهایی خود برای افزایش نرخ خدمات، مالیات، عوارض، جریمه ها، ویزیت (بیمارستانی و مطبی)، ارزش افزوده و..را متناسب و سازگار با شرایط اقتصادی و تورم موجود انجام داده و تصویب کردند و بلافاصبه از اوایل سال ۱۴۰۳ نیز این افزایش نرخ ها را عملیاتی کردند.

این راننده کامیون افزود: افزایش ها نرخ حدمات، مالیات، عوارض، جریمه ها و ... در حالی با سرعت صورت گرفت که هیچ ارگان ، سازمان و دستگاه نظارتی و ... به این موضوع اعتراضی نکرد چرا که اغلب این افزایش ها مربوط به خدمات دولتی و ارگان ها و نهادهای تحت امر دولت و همچنین سرمایه داران و شرکت های خصولتی بود.

علیاری ادامه داد: اما اکنون شاهد هستیم که امروز 36 روز از سال 1403 می گذرد و هنوز کرایه حمل و نقل بار و بروز رسانی نرخ شاخص  تن کیلومتر دست نخورده باقی مانده است.

این فعال بخش حمل و نقل جاده ای کالا تاکید کرد: احتمالا اگر اقدامی هم بخواهد در این مورد انجام شود و با توجه به هزینه ها و تورم، تغییراتی در کرایه ها صورت گیرد عده ای از خواب زمستانی بیدار شده و مانع  از به روز رسانی تعرفه حمل و نقل  شده و درخواست قانونی و برحق رانندگان مبنی بر افزایش کرایه های حمل و نقل کالا را سرکوب خواهند کرد.

علیاری گفت: چه حکمتی هست که اول سال همه سازمان ها و مسئولان ذینفع و ذی ربط و بی ربط بسیج می شوند که کرایه حمل و نقل را سرکوب و دستوری کنند؟

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • جمعیت سالم عامل اقتدار هر کشور است
  • ◄ چرا کرایه حمل و نقل بار ثابت ماند؟/ شاخص تن کیلومتر چه زمانی بروزرسانی می شود؟
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • «متاورس» بازگشته است
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • « متاورس » بازگشته است؟
  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • خبر خوش برای طرفداران شیائومی/ اطلاعات بیشتری از پرچمدار ردمی لو رفت!