Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، چهارشنبه شب در چارچوب بازی چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید در ورزشگاه «جوزپه‌مه‌آتزا» میهمان اینترمیلان است.

در جدول گروه B رقابت به شدت بالا گرفته و بوروسیا مونشن گلادباخ با 5 امتیاز صدرنشین است و شاختاردونتسک با 4 امتیاز دوم، رئال مادرید با 4 امتیاز سوم و اینترمیلان با 2 امتیاز در قعرجدول جای‌ گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال مادرید که ابتدای این هفته بدون حضور بازیکنان اصلی خود با ویارئال مساوی کرد، می‌خواهد با پیروزی در این جدال هم از کیفیت پایین خود فاصله گیرد و هم خود را به صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا نزدیک کند.

در این گزارش سعی داریم به 7 نکته کلیدی و مشکل اساسی در رئال مادرید برای بازی مقابل شاگردان آنتونیو کونته بپردازیم.

*بهبود ثبات دفاعی

رئال مادرید همیشه مدافعان قدرتمندی در ترکیب خود داشته و یکی از علت‌های درخشش آنها در سال‌های اخیر، حضور این مدافعان در ترکیب بوده است.

پس از رفتن رونالدو از رئال مادرید به یوونتوس زیدان در کنار اینکه قصد داشت مشکل خط تهاجمی تیم را حل کند به فکر دفاع خود بود و توانست در فصل گذشته آمار فوق‌العاده‌ای را به ثبت رساند.

در دومین بخش مربیگری زیدان در رئال مادرید یکی از نکات کلیدی تیم، گل خوردن پایین رئالی‌ها بود. شاگردان زیدان فصل 2018-2019 در 51 بازی 43 گل دریافت کردند که آمار آنها میانگین 0.8 گل در هر بازی بود. اما این فصل رئال مادرید تنها در 12 بازی ابتدایی لیگ 17 گل دریافت کردند و آمار 1.4 گل در هر بازی را ثبت کردند. اختلاف آمار بسیار فاحش است و نشان می‌دهد تیم کنونی زیدان با مشکل بزرگ خط دفاعی روبه‌رو است.

نبود سرخیو راموس در برخی بازی‌ها نشان داد که او یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان زیدان است و چقدر رئال به حضور او وابسته است. البته شکست ننگین مقابل والنسیا نشان داد حضور کاسمیرو نیز بسیار برای تیم زیدان اهمیت دارد.

*حل کردن مشکل گلزنی

یکی دیگر از مشکلات بزرگ زیدان در این فصل عدم گلزنی مهاجمانش است. در این فصل رئال مادرید آمار 1.8 گل در هر بازی را به ثبت رسانده است. پس از رفتن کریستیانو رونالدو نبود یک مهاجم گلزن بسیار زیاد به چشم آمد. کریم بنزما به گلزن اصلی تیم بدل شد ولی در کنار او کسی نبود که بتواند میزان گلزنی تیم رئال مادرید را بالا ببرد.

سرخیو راموس اکنون دومین گلزن دوران پسا رونالدوی رئال مادرید است و همین اتفاق نشان می‌دهد که چقدر مهاجمان زیدان ضعیف کار کردند.

 ادن ازارد نیز که فصل گذشته ناامیدکننده ظاهر شد و تعداد بازی‌های زیادی را در این فصل از دست داد اما به نظر می‌رسد به روزهای خوبش بازگشته و می‌تواند مسیر بهبودی و احیا شدن را طی کند.

*بازگشت بازیکن‌های حیاتی

رئال مادرید در بازی مقابل ویارئال در اول هفته بدون حضور ستاره‌هایی چون سرخیو راموس، کریم بنزما و کاسمیرو مبارزه کرد. از این 3 نفر که جزو کلیدی‌ترین بازیکنان زیدان در ترکیب مادرید هستند بنزما و کاسمیرو در بازی مقابل اینترمیلان در دسترس خواهند بود و چنین خبری بسیار به زیدان انگیزه خواهد داد.

*ازارد رئال باید ازارد چلسی شود

مصدومیت‌ها باعث شد تا ستاره بلژیکی کیفیت بسیار پاییینی را به نمایش گذارد و اصلا نتواند در حد نامش ایفای نقش کند.

ازارد در چلسی یک ابرستاره بود و حالا در فصل دوم این انتظار از او می‌رود که به مانند آن روزها برای رئال مادرید بازی کند.

*حضور یک رقیب برای کارواخال

بهترین خبر برای کهکشانی‌ها در هفته‌های اخیر بازگشت دنی کارواخال بود. ستاره‌ای که در دفاع راست رئال بازی می‌کند و با اندیشه‌های زیدان بسیار نزدیک است.او پس از بازگشت از کمند مصدومیت در دیدار مقابل ویارئال گل اول تیمش را ساخته و پرداخته کرد. او ذهن برنده دارد و هجومی و پربرخورد بازی می‌کند.

*بازیکنان رئال باید یاد بگیرند پنالتی ندهند

در بازی مقابل ویارئال، تیبو کورتوا پنالتی راحتی را به رقیب هدیه داد. در 2 بازی گذشته لالیگایی رئال مادرید 4 پنالتی به حریفان خود داده که یک آمار عجیب و وحشتناک محسوب می‌شود. کورتوا نیز همه را هم گل خورده است تا نشان بدهد کیفیت بالایی در گرفتن پنالتی‌ها ندارد.

فصل گذشته رئال مادرید در کل فصل 2 پنالتی‌ به حریفان داد که کورتوا نیز آنها را مهار کرد. پس به نظر می‌رسد ثبات خط دفاعی و عملکرد کورتوا باید به مانند فصل گذشته شود.

*کمی عزت‌نفس داشته باشید و به جام‌های قبل فکر کنید

بیشتر بازیکنانی که چهارشنبه شب می‌خواهند به مصاف اینترمیلان بروند 2 سال گذشته در کیف اوکراین سیزدهمین قهرمانی رئال مادرید را بدست آوردند. این بازیکنان تجربه بالایی دارند و به سختی تلاش می‌کنند پس باید یادشان باشد که در سال‌های قبل چه کرده‌اند و چه بازی‌هایی و چه جام‌هایی را تصاحب کرده‌اند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا زیدان راموس بنزما رئال مادرید بازی مقابل فصل گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۲۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رودری: فقط یک تیم در زمین بود؛ شانس همیشه در سمت رئال مادرید است

دیدار برگشت منچسترسیتی و رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ پس از تساوی ۱-۱ در نهایت با برتری شاگردان کارلو آنچلوتی در ضربات پنالتی به پایان رسید. رودری بعد از این بازی بسیار ناامید و عصبانی به نظر می رسید.

به نقل از ESPN؛ هافبک اسپانیایی سیتیزن ها گفت:

همه دیدند که فقط یک تیم در زمین بود؛ فقط یک تیم در زمین فوتبال بازی کرد و سپس در ضربات پنالتی ... 

شانس در ضربات پنالتی تعیین کننده است و طبق معمول شانس در سمت رئال مادرید بود. رئال مادرید از این ویژگی برخوردار است؛ آنها حتی در بازی هایی که به سختی از محوطه جریمه خودی خارج می شوند هم می توانند برنده شوند. توضیح دادن این وضعیت واقعا دشوار است.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • آرتتا راه حذف سیتی را به رئال نشان داد
  • وضعیت کارلو آنچلوتی پس از سوت پایان بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / انیمیشن فان
  • توصیه های کپا آریزابالاگا به لونین پیش از ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • رودری: فقط یک تیم در زمین بود؛ شانس همیشه در سمت رئال مادرید است
  • خلاصه بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • فیلم/ خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 1 (3) - رئال مادرید 1 (4)
  • خلاصه بازی رئال مادرید و سیتی ؛ کهکشانی‌ها به نیمه نهایی رسیدند
  • گواردیولا: کسی حرف‌هایم در مورد رئال را باور ندارد
  • برناردو: به این دلیل رئال 14 لیگ قهرمانان دارد