Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، محمود الزهار، از رهبران جنبش حماس فلسطین گفت: حمله موشکی نیرو‌های یمنی به شرکت آرامکو در بندر جده عربستان سعودی رساترین پاسخ به رویکرد عادی سازی روابط با دشمن اشغالگر است.

بر این اساس، الزهار با بیان اینکه هدف از سفر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان سعودی اثبات حُسن روابط بین ریاض و تل آویو است، تأکید کرد حمله موشکی نیرو‌های یمنی به شرکت آرامکو در بندر جده عربستان، رساترین پاسخ به رویکرد عادی سازی روابط با دشمن اشغالگر است، زیرا تایید و تاکید می‌کند محور مقاومت وجود رژیم صهیونیستی و ائتلاف با آنرا نمی‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: بدون شک برای نتانیاهو خوش آیند نبوده است که سفر او به عربستان سعودی با این حمله موشکی همراه شود. آن هم از منطقه‌ای که با رژیم صهیونیستی مخالف است و وجود این رژیم را به رسمیت نمی‌شناسد و برنامه مقاومت فلسطین را برای اخراج اشغالگران از سرزمین فلسطین تأیید می‌کند.

این مقام حماس افزود: در واقع ارتباط برقرار کردن بین این اقدام یکی از اعضای محور مقاومت و سفر نتانیاهو به عربستان بی نهایت حائز اهمیت است، زیرا اگر نتانیاهو و متحدان عرب او می‌خواهند بگویند به مرحله سفر‌های متقابل و همکاری امنیتی رسیده اند، کسانی هستند تا به آن‌ها بگویند ابزار‌های مقاومت در نوار غزه یا هر مسلمان مؤمنی در یمن یا هر میدان نبرد دیگر همچنان آماده پاسخ است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمود الزهار حمله موشکی به عربستان عادی سازی روابط با اسراییل حمله موشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایت جدید اسراییل در جنوب لبنان/ دست‌کم ۶ تن شهید شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، دست‌کم ۶ لبنانی شهید و ۷ نفر دیگر مجروح شدند.

در خبری مرتبط، خبرنگار المیادین نیز چهارشنبه شب گزارش داد که در حمله جنگنده‌های متخاصم رژیم صهیونیستی به حومه شهر «طیر حرفا» و رستورانی در شهر ناقوره در جنوب لبنان، دست کم ۴ شهید و ۶ زخمی برجای گذاشت.

حمله رژیم صهیونیستی به روستای «ناقوره» در جنوب لبنان دست کم چهار شهید بر جای گذاشت.

رئیس شورای شهرداری محلی به رسانه‌های لبنانی گفت که حمله جداگانه اسرائیل به خانه‌ای در روستای «طیر حرفا» شهادت حداقل یک نفر را به دنبال داشت.

وی گفت که در حال حاضر جست‌وجو برای یافتن بازماندگان که ممکن است زیر آوار گرفتار شده باشند، در حال انجام است.

خبرگزاری رویترز به نقل از «منابع امنیتی» ناشناس گزارش داد که در فاصله این دو حمله حداقل پنج نفر از جمله نیروهای مقاومت حزب‌الله نیز به شهادت رسیده‌اند.

رادیو ارتش اسرائیل مدعی شد که این حملات در تلافی حمله موشکی حزب‌الله به شهر «کریات شمونه» در سرزمین‌های اشغالی صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش، قهوه خانه‌ای که هدف حملات اسرائیل در الناقوره قرار گرفت نزدیک یکی از مراکز یونیفل است. حمله رژیم صهیونیستی به طیرحرفا یک خودروی مرکز درمانی اسلامی را هدف قرار داده است.

در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «حولا» در جنوب لبنان یک نفر به شهادت رسید و ۹ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

جنبش لبنانی «امل» کشته شدن یکی از مسئولان سازمانی این گروه و یک امدادگر اورژانس در حمله هوایی اسرائیل بر «الناقوره» در جنوب لبنان را تأیید کرد.

کد خبر 6063911

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت عراق به ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی/دیده‌بان حقوق بشر اروپا : نیروهای اسرائیلی بسیاری از منازل را در حالی که ساکنان آنها در داخل آن‌هابودند به آتش کشیده‌اند/ حملات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز و غرب خان یونس / حمله موشکی گسترد
  • جنایت جدید اسراییل در جنوب لبنان/ دست‌کم ۶ تن شهید شدند
  • حمله وزیر تندرو نتانیاهو به بایدن
  • نارضایتی بیشتر صهیونیست‌ها از عملکرد نتانیاهو
  • نتانیاهو به دنبال پایان جنگ نیست/آمریکا در نسل‌کشی غزه شریک است
  • ادعای نتانیاهو در مورد پیروزی مطلق در رفح، فریب و خدعه است
  • اختلاف آمریکا و اسراییل ظاهری است/اولویت نتانیاهو ادامه جنگ است
  • روز ۱۷۲ طوفان الاقصی|حماس:درباره آتش‌بس بر موضع خود پایبندیم
  • حماس: ارتش اسراییل باید از غزه عقب نشینی کند
  • جبهه مقاومت انتقام تجاوز به زنان فلسطینی را می‌گیرد