Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید زمانی معاون عملیات نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: میزان تردد‌های ثبت شده در استان در روز‌های اول و دوم آذرماه امسال ۳۷۹ هزار و ۳۸۹ مورد بود.

او افزود: به منظور کنترل تردد‌ها در استان ۵۶ ایستگاه ایست بازرسی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید

فعالیت ۲۵ دوربین در ورودی‌ها و مناطق حساس چهارمحال و بختیاری

زمانی اضافه کرد: همچنین ۲۰۵ نفر مسئولیت کنترل مبادی ورودی و خروجی و تردد‌های سطح شهر را در محدودیت‌های شبانه برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه تردد خودرو‌ها از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد ممنوع است، اضافه کرد: تاکسی‌های عبوری و آژانس‌ها محدودیتی برای تردد در سطح شهر ندارند.

زمانی ادامه داد: برای تردد کارمندان دولت و شاغلان واحد‌های تولیدی باید به فرمانداری‌های هر شهرستان مراجعه شود و مجوز تردد دریافت کنند و چنانچه شخصی در این خصوص جریمه شود می‌تواند با ارائه مجوز خود از پرداخت آن معاف شود.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تردد خودروها کنترل تردد نیروی انتظامی تردد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۲۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی برای نخستین بار در ایران

دکتر امیرحسام علیرضایی با اعلام این خبر، افزود: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران برای نخستین بار در کشور موفق به اهدای اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی شد.

وی خاطرنشان کرد: واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه مذکور به عنوان واحد پیشرو در امر اهدا پس از مرگ قلبی در کشور طی سه سال اخیر موفق به اهدای اعضای بیماران پس از مرگ قلبی به نیازمندان عضو شده است.

علیرضایی افزود: به تازگی تیم فراهم آوری اعضا این دانشگاه به سرپرستی دکتر سام زراعتیان نژاد، جراح قلب و عروق و عضو هیأت علمی دانشگاه موفق به فراهم آوری اعضای پیوندی از اهداکننده مبتلا به آمبولی ریه و ایست کامل قلبی شد که گیرندگان اعضا پس از دریافت عضو با شرایط عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شدند.

وی عنوان کرد: این نوع اهدا در کشور و حتی در جهان بر اساس طبقه بندی ماستریخت بی نظیر و در صورت وجود کم نظیر است. در حال حاضر از افراد پس از مرگ مغزی (DBD) و در شرایط خاص از افراد پس از مرگ قلبی (DCD) با استفاده از فناوری های خاص که به آن فناوری برتر گفته می شود، اعضا با موفقیت به اهدا می رسد.

علیرضایی افزود: این روش جدید اهدا در کشور به عنوان منبع جدید تامین اعضا می تواند میزان لیست بیماران در انتظار دریافت اعضا را کاهش دهد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • اهدای اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای اعضای بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو بیمار پس از ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی برای نخستین بار در ایران
  • دشمن در تلاش برای ایجاد دوگانگی و اختلافات قومی و مذهبی است
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • کشف لودر ۵۰ میلیاردی قاچاق در الیگودرز
  • پیش‌بینی جدید کیهان از نرخ ارز در بازار/ سقوط آزاد قیمت دلار چه زمانی اتفاق می‌افتد؟