Web Analytics Made Easy - Statcounter

«منصور» جوان ۲۰ ساله تبعه کشور بیگانه سال گذشته به خواستگاری دختر عمویش رفت که در منطقه پنجتن مشهد ساکن بودند. به خاطر آشنایی‌های فامیلی، خیلی زود مراسم خواستگاری به سرانجام رسید و او با دختر عموی ۱۵ ساله اش پای سفره عقد نشست. این گونه بود که دوران نامزدی «منصور» و «عزیزه» آغاز شد. روز‌های کرونایی در حال گذر بودند که مدتی قبل منصور هم تصمیم گرفت به طور غیرمجاز در ایران زندگی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به صورت قاچاقی وارد کشور شد و به فعالیت در کار جمع آوری ضایعات پرداخت.

گزارش ها حاکی است، در همین حال او شب دوشنبه گذشته و در حالی که گویی راز عجیبی را پنهان می‌کرد به دیدار نامزدش رفت، اما رفتار‌های او با همیشه فرق داشت. منصور در کنار خانواده عمویش نشست و در افکار شیطانی خود غوطه ور شد. با این حال شب به نیمه رسیده بود که منصور برای خواب به اتاق نامزدش رفت و دیگر اعضای خانواده نیز در حالی به خواب رفتند که هنوز مادر عزیزه بیدار بود و امور خانه داری را انجام می‌داد. عقربه‌های ساعت از ۵ بامداد دوشنبه گذشته بودند که حس عجیبی مادر «عزیزه» را به اتاق خواب دامادش کشاند. او که با مشاهده در نیمه باز اتاق متعجب شده بود، دخترش را دید که به طرز مشکوکی روی رخت خواب افتاده و داماد نیز در اتاق حضور ندارد! این زن میان سال با نگرانی به داخل اتاق رفت و ناگهان با پیکر بی جان دختر نوجوانش روبه رو شد که با روسری گلدار زردرنگش به قتل رسیده بود!

او وحشت زده فریاد زد و اهالی منزل را به اتاق خواب کشاند. لحظاتی بعد و درحالی که عقربه‌ها ساعت ۵:۳۰ بامداد را نشانه رفته بودند، تلفن پلیس ۱۱۰ به صدا درآمد و خبر جنایتی وحشتناک در بی سیم‌های پلیس پیچید. بدین ترتیب سرهنگ علی مالداری (رئیس کلانتری پنجتن) که در آن ساعت بامداد مشغول گشت زنی و انجام وظیفه در حوزه استحفاظی خود بود، با شنیدن خبر این جنایت، بی درنگ به همراه گروهی از نیرو‌های تحت امرش عازم پنجتن ۴۸ شد و با تایید درستی خبر دستور حفظ صحنه جنایت، تا رسیدن قاضی ویژه قتل عمد و کارآگاهان پلیس جنایی را صادر کرد. دقایقی بعد با حضور قاضی علی اکبر احمدی نژاد و گروه تخصصی کارآگاهان در محل وقوع جنایت تحقیقات ویژه قضایی آغاز شد. مادر «عزیزه» که حال روحی مناسبی نیز نداشت در میان اشک و ناله به قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: من تا حدود ساعت ۲ بامداد بیدار بودم و برق اتاق خواب دخترم و نامزدش روشن بود و احتمال می‌دادم که آن‌ها بیدار هستند، اما وقتی سپیده دم از خواب بیدار شدم احساس کردم وضعیت خانه مشکوک است که ناگهان از لای در نیمه باز دخترم را دیدم که روی رخت خواب افتاده است و ...

گزارش ها حاکی است: بررسی‌های مقدماتی مقام قضایی در صحنه جنایت بیانگر آن بود که تازه داماد جوان به دلیل نامعلومی، دختر عموی ۱۵ ساله اش را با روسری خفه کرده و شبانه از خانه نامزدش گریخته است. به همین دلیل گروه ویژه کارآگاهان با راهنمایی‌های ارزنده قاضی احمدی نژاد وارد عمل شدند و به ردیابی متهم به قتل فراری پرداختند. آنان در همان ساعات اولیه صبح عازم مناطقی شدند که احتمال اختفای متهم فراری در آن جا وجود داشت و بدین ترتیب رصد‌های اطلاعاتی برای شناسایی و دستگیری متهم در حالی ادامه یافت که قاضی ویژه قتل عمد با صدور دستور درج بدون پوشش تصویر منصور دورانی (متهم ۲۰ ساله تبعه کشور بیگانه) در روزنامه خراسان از شهروندان خواست چنان چه او را در مخفیگاهی مشاهده کردند مراتب را با تلفن‌های ۱۱۰ یا ۲۱۸۲۵۲۶۷ ستاد خبری پلیس آگاهی اطلاع بدهند؛ بنابراین گزارش، تحقیقات بیشتر در این باره با نظارت مستقیم سرهنگ جواد شفیع زاده (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) ادامه دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قتل قتل نوعروس فرار شناسایی قاتل پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۲۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران/ قاتل: جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم        

مرد جوانی که همسر خود را به قتل رسانده و با جسدش ۲ روز زندگی کرده بود، بازداشت شد.

به گزارش تسنیم، اواخر فروردین امسال، مرد جوانی به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت، با اظهارات ضد و نقیضی گفت: همسرم به نام مهتاب چندی قبل از خانه خارج شده اما دیگر بازنگشته است. ساعتی پیش یک پیامک از تلفن‌همراهش برای من آمده که در آن فردی نوشته بود، همسرم را به‌خاطر اختلافات شخصی به قتل رسانده و جسدش را در یک باغ دفن کرده است؛ سه فرزند دارم که بهانه مادر خود را می‌گیرند، لطفاً کمک کنید.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده در دادسرای امورجنایی، تیمی از کارآگاهان با دستور بازپرس پرونده وارد عمل شدند و برای تحقیقات محلی پای در خانه زن فقدانی گذاشتند اما در آنجا مشخص شد این زوج جوان اختلافات خانوادگی گسترده‌ای با یکدیگر دارند که همسایه‌ها نیز این موضوع را تایید کردند.

تیم جنایی در گام بعدی به سراغ اقدامات اطلاعاتی رفتند که بررسی‌های فنی در این شاخه از تحقیقات حاکی از آن بود، چند هفته قبل این زوج جوان با یک خانواده دیگر برای مسافرت به شمال رفتند اما پس بازگشت از این سفر اختلافات آنها بیشتر شده است.

در ادامه نیز مشخص شد، مردی که فقدانی همسر خود را با اظهارات ضد و نقیضی به پلیس آگاهی گزارش کرده است، به فرزندان خود گفته که مادرشان از خانه قهر کرده و دیگر با نخواهد گشت که این سرنخ‌های مهم باعث شد تا متهم با دستور بازپرس جنایی، بازداشت شود.

متهم که به موادمخدر اعتیاد شدیدی دارد در جریان بازجویی‌ها منکر هرگونه اختلاف با همسر خود بود اما او پس مواجه با مدارک موجود داخل پرونده چاره‌ای جز بیان حقیقت را نداشت و از یک جنایت هولناک پرده کرد.

مرد جوان ماجرا را اینطور توضیح داد: با همسر اختلاف داشتیم و به یکدیگر بدبین بودیم؛ چند هفته قبل با یک خانواده دیگر که از دوستان ما بودند به شمال رفتیم اما من در آنجا مخفیانه و به دور از چشم مهتاب پیشنهاد دوستی به یکی از همسفرها دادم که همسرم متوجه و باعث شد تا اختلاف‌ها بیشتر شود.

متهم گفت: هنگامی به تهران بازگشتیم، بچه‌ها به مدرسه رفتند و مهتاب این ماجرا را با من درمیان گذاشت که منجر به درگیری شدید بین ما شد؛ در جریان این نزاع کنترل خود را از دست دادم و با یک روسری همسرم را به قتل رساندم؛ نمی‌دانستم چه‌کاری انجام دهم برای همین جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم و به هنگامی که بچه‌ها به خانه آمدند مدعی شدم که مادرشان قهر کرده و از خانه رفته است.

وی ادامه داد: جسد نزدیک به دو روز زیر تخت قرار داشت و دچار جمود نعشی شده بود؛ برای همین وانت یکی از اقوام را قرض گرفتم و جسد بین یک پتو قرار دادم؛ اتفاقاً آن روز نیز در ساختمان ما یکی از همسایه‌ها اسباب‌کشی داشت به‌خاطر همین کسی به من شک نکرد!

مرد جنایتکار گفت: جسد را به یکی از روستا‌های اطراف شرق تهران بردم و در آنجا دفن کردم و با تلفن همراه همسرم یک پیامک برای گمراه کردن مسیر پرونده برای خود ارسال و پس از آن با طراحی یک سناریوی خیالی فقدان مهتاب را به پلیس اعلام کردم.

پس از اعترافات متهم و رمزگشایی از سرنوشت مرگبار زن گمشده، کارآگاهان اداره چهارم و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا به همراه متهم راهی روستای موردنظر واقع در شرق تهران شوند و جسد را پیدا کنند.

به گزارش تسنیم، با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران/ قاتل: جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم        
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • راز مرگ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • درباره فواید خوردن صبحانه بیشتر بدانیم
  • چرا سخت و خسته از خواب بیدار می شوید ؟
  • چطور دست‌ و پای خواب‌ رفته را بیدار کنیم؟
  • چطور دست و پای خواب رفته را بیدار کنیم؟