Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رانندگی یک مهارت است و هیچ شکی هم در این موضوع وجود ندارد؛ اما راننده برای تردد در برخی از جاده‌ها به چیزی بیش از مهارت در رانندگی نیاز دارد. در واقع برای عبور از بعضی جاده‌ها به شانس هم نیاز دارید. خطرناک شدن یک جاده بستگی به عوامل مختلفی دارد که می‌توانند طبیعی یا انسانی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موارد طبیعی مانند وجود کوه، دره، صخره و... و انسانی مثل تعمیر غیرمتعارف و بد جاده‌ها، رانندگی بی‌پروا و بی‌دقت یا حتی وجود دزدان و غارتگران در آن مسیر را شامل می‌شود.

رانندگی در بسیاری از جاده‌ها ممکن است به دلیل شرایط بد جاده‌ یا وضعیت آب‌و‌هوایی نامناسب، مشکل و خطرناک باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید جاده‌های ترسناک دنیا چقدر فراوان هستند. در این جاده‌ها، فعالیت‌های ماورا الطبیعه‌ بسیاری از شنیدن صداهای عجیب‌ و غریب گرفته تا مشاهده ارواح گزارش ‌شده‌اند. برخی از جاده‌ها آن‌قدر عجیب هستند که توجه خبرنگاران و افراد کنجکاو بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. در هر کشوری هم جاده‌های خوب و مناسب وجود دارد و هم جاده‌های بد، اما همیشه بعضی از مسیرها خطرناکتر هستند.

بیشتر بخوانید

جاده‌ای موسوم به جاده مرگ در روسیه

نشریه سان در حساب کاربری خود در توئیتر ویدئویی منتشر کرد که در آن یک جاده خطرناک را به نمایش گذاشت. این جاده خطرناک در کشور هند قرار دارد. در این ویدئو اتوبوسی را نشان می‌دهد که در حال عبور از یک جاده‌ باریک صخره‌ای و بدون محافظ است. این جاده آنقدر باریک و خطرناک است که نفس در سینه کسی که در حال ضبط ویدئو است نیز حبس شده است.

در ادامه ویدئوی مربوط به این جاده خطرناک را مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث جاده های خطرناک جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت فیله مرغ ۱۰۲ هزار تومان شد!

قیمت گوشت مرغ در تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن، هر بسته ۱.۸ کیلوگرمی گوشت سینه مرغ ۲۶۱ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت گوشت مرغ در بازار روز برای تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته ران بی پوست مرغ ۱۸۰۰ گرم ۲۳۹ هزار تومان است.

قیمت گوشت مرغ بسته بندی امروز

قیمت گوشت مرغ در بازار روز برای تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته ران بی پوست مرغ ۱۸۰۰ گرم ۲۳۹ هزار تومان است.

قیمت سینه مرغ

قیمت ران و سینه مرغ ۱.۸ کیلوگرم هم امروز ۲۵۴ هزار تومان اعلام شده است.

اخبار جدید قیمت گوشت مرغ۱۴۰۲

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی با اینکه مشکلی در تامین گوشت نداریم، گفت: بنابر برنامه ریزی صورت گرفته واردات گوشت قرمز به طور منظم در حال انجام است.

علیرضا پیمان پاک افزود: روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن گوشت گرم گوسفندی و گوساله در حال توزیع است تا از این طریق کمبود داخل کشور تامین شود.

پیمان پاک از کاهش قیمت گوشت داخلی خبر داد و گفت: نرخ گوشت تولید داخل طی هفته‌های اخیر به سبب توزیع گوشت وارداتی کاهش معناداری داشته است.

قیمت انواع گوشت مرغ بسته بندی  نام محصول وزن قیمت / تومان
ران بی پوست مرغ تازه مهیا  ۱۸۰۰ گرم ۲۳۹٫۴۰۰
ران و سینه مرغ بدون پوست مهیا پروتئین ۱.۸ کیلوگرم ۲۵۴٫۷۰۰
مرغ کامل سمین ۱.۵ کیلوگرم ۱۱۷٫۰۰۰ 
فیله مرغ بدون استخوان پاک شده ۱ کیلوگرم ۲۰۳٫۱۰۰
مرغ اکبر جوجه بدون پوست سمین ۸۰۰ گرم ۱۰۲٫۰۰۰ 
بال و بازوی زعفرانی رزا ۹۰۰ گرم ۱۱۱٫۳۷۵
کتف و بال زعفرانی خام ب.آ ۸۰۰ گرم ۱۲۸٫۱۰۰ 

دیگر خبرها

  • قیمت فیله مرغ ۱۰۲ هزار تومان شد!
  • ایمنی جاده جلفا به سیه رود با حذف پیچ های خطرناک تأمین می شود
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • حذف پیچ‌های خطرناک محور جلفا به سیه‌رود
  • حذف پیچ های خطرناک جاده جلفا به سیه‌رود
  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • گلایه اصفهانی‌ها از پرحادثه و خطرآفرین بودن خیابان اصلی محله گورت + فیلم
  • هوش مصنوعی پشت فرمان صنعت خودرو می‌ نشیند!
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال
  • چرا دانشمندان اسم این مورچه را «لرد وُلدمورت» گذاشته‌اند؟!