Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت :اصلاح ساختار بودجه کمک می‌کند تا بتوانیم با یک انضباط مالی قوی‌تری بودجه سالیانه را اجرا کنیم. سید امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی در گفت‌وگو با میزان، در ارزیابی خود از اصلاح ساختار بودجه سالیانه در کشور گفت: به واقع کشور به هر میزان تحت فشار قرار گیرد باید میزان شفافیت و انضباط مالی‌مان افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه با بهره وری هزینه کرد‌ها بودجه رشد پیدا می‌کند، تصریح کرد: به هر میزان که تحت فشار تحریم‌ها قرار می‌گیریم باید منابعمان منابع قابل اتکا تری باشد.
نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید جلوی  هزینه‌های اضافه بودجه سالیانه را سد کرد، تاکید کرد: طبیعتاً اصلاح ساختار بودجه سالیانه کمک می‌کند تا این اهداف برشمرده شده تامین شود و بتوانیم با یک انضباط مالی قوی تری بودجه سالیانه را اجرا کنیم.
وی با بیان اینکه تحریم‌ها از این منظر برای کشور یک فرصت هستند، تاکید کرد: تحریم‌ها باعث می‌شود تا برخی معایب حوزه اقتصادی که به نوعی نمایان می‌شود را اصلاح کنیم.   بیشتر بخوانید: نائب رئیس مجلس: مجلس قابل تعطیل کردن نیست/ فراهم‌سازی زیر ساخت‌های برگزاری جلسات به صورت الکترونیک
انتهای پیام/ برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم اصلاح ساختار بودجه بودجه سالیانه انضباط مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۲۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح اصلاح ماده ۱۰۴ قانون مجازات اسلامی موافقت کردند.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در خصوص طرح اصلاح ماده ۱۰۴ قانون مجازات اسلامی پس از استماع سخنان موافقان و مخالفان این طرح به کلیات آن رای مثبت دادند.

ماده واحده- در ماده (۱۰۴) قانون مجازات اسلامی اصلاحی ۲۳/۲/۱۳۹۹ عبارت «و (۷۴۴) کتاب پنجم اصلاح و عبارت « و جرائم انتقال مال غیر و کلاهبرداری موضوع ماده (۱) قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء و اختلاس و کلاهبرداری مصوب۱۵/۹/۱۳۶۷مجمع تشخیص مصلحت نظام به شرطی که مبلغ آن از نصاب مقرر در ماده (٣٦) این قانون بیشتر نباشد و نیز کلیه جرائم در حکم کلاهبرداری و جرائمی که مجازات کلاهبرداری درباره آنها مقرر شده یا طبق قانون کلاهبرداری محسوب می‌شود در صورت داشتن بزه دیده و سرقت موضوع مواد (٦٥٦)، (٦٥٧) (٦٦١) و (٦٦٥) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده مصوب ۲/۳/۱۳۷۵به شرطی که ارزش مال مورد سرقت پیش از دویست میلیون (۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال نباشد و سارق فاقد سابقه مؤثر کیفری باشد، حذف می شود.

دیگر خبرها

  • درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
  • صادرات نفت روسیه با وجود تحریم رکورد زد
  • کاهش درآمدهای مالیاتی به میزان ۸۵ همت در بخش دوم بودجه ۱۴۰۳
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند
  • وزیر خزانه‌داری آمریکا: ایران را تحریم می‌کنیم
  • موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی
  • کلیات «طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی» تصویب شد