Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد نجفی گفت: با توجه به اعمال محدودیت‌ها تمرینات تیم ملی تپانچه هم تعطیل شده و تیراندازان از خانه تمرین می‌کنند.

سرمربی تیم ملی تپانچه در گفت و گو با ایسنا، در خصوص ادامه تمرینات تیم ملی اظهار کرد: فعلا که در این دو هفته تعطیل هستیم و تیراندازان در خانه تمریناتشان را دنبال می‌کنند. مشخص نیست که چه زمانی تمرینات را از سر خواهیم گرفت باید مجموعه باز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم در این دو هفته شرایط کمی بهتر شود تا ورزشکاران بتوانند حداقل همان سه روز را برای تمرینات بیایند.


نجفی گفت: به ملی‌پوشان برنامه داده‌ایم و هر روز در خانه تمرین می‌کنند و بعد عملکردشان را به ما گزارش می‌دهند. اگر اشکال و ایرادی هم داشته باشند به آنها گوشزد می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی تپانچه در ادامه در خصوص حقوقی که فدراسیون قرار بود برای ملی‌پوشان از آبان واریز کند گفت: پیگیر هستیم ولی هنوز پرداخت نشده است. مسئول مالی فدراسیون عوض شده است و احتمالا این ماه به حساب آن‌ها واریز شود. تنها برای دو المپین که در اردوی تیم ملی هستند قرار است این حقوق واریز شود و برای رزرو ها مبلغی پرداخت نمی‌شود.

وی در ادامه در خصوص مسابقه‌ بین‌المللی آنلاینی که قرار بود در آذر به میزبانی مصر برگزار شود گفت: فعلا کنسل شده است. برگزارکننده مسابقات فعلا آن را لغو کرده است و دیگر در حال حاضر مسابقه دیگری هم برنامه‌ریزی نشده است و باید منتظر باشیم کمی وضعیت بهتر شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تپانچه احمد نجفی تیم ملی تپانچه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۲۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تک‌تیراندازان قسام یک نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، با وجود گذشت ۱۹۹ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی و همچنین حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات‌های مقاومت فلسطین علیه نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش این رژیم همچنان ادامه دارد.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که تک‌تیراندازان این گردان‌ها موفق شده‌اند یک نظامی صهیونیست را در «بیت حانون» واقع در شمال نوار غزه از پای در بیاورند.

همچنین بر اساس اعلام گردان‌های قسام، مبارزان این گردان‌ها یک دستگاه بولدوزر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «دی ۹» را در بیت حانون با گلوله «یاسین ۱۰۵» هدف قرار دادند.

علاوه بر این نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در همین منطقه با حمله‌های خمپاره‌ای گردان‌های قسام مواجه شدند.

گردان‌های شهدا الاقصی نیز اعلام کرد که تجمع نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در شرق شهر بیت حانون را با خمپاره سنگین هدف قرار داده است.

کد خبر 6085910

دیگر خبرها

  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • آمریکا: درباره به‌رسمیت شناختن طالبان تصمیم نگرفته‌ایم
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • تک‌تیراندازان قسام یک نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • ساره جوانمردی با فرزندش به جام جهانی کره می‌رود
  • گزارش زنده: ذوب آهن 0 - 0 آلومینیوم
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • لوتار ماتئوس: هانسی فلیک دیگر به فکر کار در بوندسلیگا نیست
  • سرمربی تراکتور، یک چهره خبرساز و مشهور