Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس که فصل گذشته در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان قهرمانی اش را مسجل کرد ، این بار در هفته سوم لیگ برتر به این ورزشگاه پرخاطره خواهد رفت .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سوم مردادماه ۱۳۹۹ یعنی ۴ ماه قبل، تیم پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ نوزدهم در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میهمان تیم نفت بود و حالا قرار است پس از ۱۲۶ روز، دوباره در این شهر به مصاف نفت برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن دیدار پرسپولیس موفق شد با گل‌های علیپور و عبدی این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست داده بدین ترتیب زودهنگام‌ترین قهرمانی تاریخ رقابت‌های لیگ برتر را برای خود به ثبت برساند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس لیگ برتر لیگ قهرمانان آسیا نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۲۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با صنعت نفت آبادان

آفتاب‌‌نیوز :

اختلاف یک امتیازی در صدر جدول، رقابت برای قهرمانی را بین دو غول بزرگ پایتخت به اوج خودش رسانده است. پرسپولیس که در هفته‌های اخیر نتایج بسیار خوبی گرفته نمی‌خواهد از جنگ قهرمانی با رقیب سنتی پا پس بکشد. شاگردان اوسمار در حالی امروز در آبادان به مصاف صنعت نفت خواهند رفت که تیم محبوب آبادانی‌ها اصلا شرایط خوبی ندارد و نتایج بسیار ضعیف این تیم باعث شده تا خطر سقوط بیشتر از قبل برای این تیم حس شود.

از تمرینات پرسپولیس خبر رسیده که اوسمار با توجه به نمایش خوب تیمش و همچنین نتایج ایده آلی که تیم او در هفته‌های اخیر گرفته، نمی‌خواهد به ترکیب برنده دست بزند و پرسپولیس با همان ترکیب بازی با ملوان به مصاف صنعت نفت خواهد رفت.

علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف دو غایب پرسپولیس در این بازی هستند و در بازی امروز حضور ندارند.

به این ترتیب ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با صنعت نفت به این شکل است: امیررضا رفیعی، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون اورونوف، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با صنعت نفت آبادان
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • اتفاق عجیب برای یک پرسپولیسی و یک استقلالی در تبریز
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل
  • (عکس‌) آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد
  • عکس‌| آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد
  • مادر شهید بهنام صحرانشین آسمانی شد
  • ️آسمانی شدن مادر شهید در سامان