Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و محدودیت های جدیدی که از سوی ستاد مقابله با کرونا مصوب شده برگزاری اردوهای مختلف ورزشی از جمله کشتی نیز تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته است.

بنابر این گزارش رقابت‌های کشتی جوانان قهرمانی آسیا روز‌های ۱۵ تا ۲۰ تیرماه سال ۱۴۰۰ به میزبانی شهر بانکوک تایلند برگزار خواهد شد و مسابقات قهرمانی جوانان جهان نیز روزهای ۲۵ تا ۳۱ مرداد در شهر اوفا روسیه انجام می شود و هر چند هنوز زمان زیادی تا آغاز این رقابت ها باقی مانده اما بی شک برای آماده سازی کشتی گیران جوان نیاز به برگزاری اردوهای مقطعی آماده سازی می باشد که در شرایط کنونی این امر محقق نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس روح‌الله میکاییلی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان اظهار داشت: متأسفانه با وجود مشخص شدن زمان مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان، اما به دلیل شرایط موجود نمی‌توان برنامه‌ریزی دقیقی داشت کما اینکه ما هم دوست داریم هر چه زودتر تمرینات و اردوها آغاز شود تا بتوانیم با تدابیر بهتری برای حضوری پر قدرت در رقابت های مهم تصمیم گیری کنیم اما از آنجا که سلامت کشتی‌گیران از هر چیزی برای ما مهم‌تر است منتظر عادی شدن شرایط هستیم و بعد از آن برنامه های خود را اجرایی خواهیم کرد.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ این رقابت‌ها روز‌های پنجم وششم اردیبهشت در سالن رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است