Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-19@07:15:40 GMT

جایزه جشنوارهِ ترسناک اسپانیا برای شهاب حسینی

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۲۸۹۰

جایزه جشنوارهِ ترسناک اسپانیا برای شهاب حسینی

شهاب حسینی برای حضور در فیلم ترسناک «آن‌شب»، جایزه بهترین بازیگر جشنواره مولین دو ری اسپانیا را به‌دست آورد.

به گزارش شریان نیوز،سی و نهمین دوره جشنواره فیلم ترسناک مولین دو ری اسپانیا، برندگان خود را شناخت و فیلم «آن‌شب»، سه جایزه اصلی این جشنواره را دریافت کرد.

در این جشنواره که از مهم‌ترین جشنواره فیلم‌های ژانر وحشت در جهان است، جوایز بهترین کارگردانی، بهترین بازیگری مرد و بهترین فیلمنامه به کوروش اهری، میلاد جرموز و شهاب حسینی تعلق گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«آن شب» که در آمریکا فیلمبرداری شده است، اولین فیلم بلند کوروش اهری با بازی شهاب حسینی است. داستان فیلم در مورد زوج جوانی است که به همراه دختر یک ساله‌شان، خود را محبوس در هتلی قدیمی می‌یابند و ...

«آن‌شب»، فیلمی به کارگردانی کوروش اهری، نویسندگی کوروش اهری و میلاد جرموز و تهیه‌کنندگی محمد درمنش، محصول سال ۱۳۹۸ است

شهاب حسینی، نیوشا جعفریان، امیرعلی حسینی، آرمین مهر، گلبرگ خاوری، علی کوششی و لیلا گرگانیان، بازیگران اصلی «آن شب» هستند.

منبع: شریان

کلیدواژه: کوروش اهری شهاب حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۲۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم جدید پارسا پیروزفر و شهاب حسینی فردا اکران نمی‌شود

به گزارش همشهری آنلاین، آخرین ساخته حسن فتحی که با جمعی از بازیگران مشهور ایرانی و ترک ساخته شده، قرار بود از فردا (۲۹ فروردین ماه ) در سینماهای کشور اکران شود که با تایید علی سرتیپی - پخش‌کننده فیلم- فعلا یک هفته به تعویق افتاده است.

پس از اعلام تاریخ اکران فیلم توسط شورای صنفی نمایش، سرتیپی مدیرعامل فیلمیران به ایسنا گفته بود: ابتدا درنظر داشتیم فیلم را از عید فطر (۲۲ فروردین) اکران کنیم اما به ۲۹ فروردین موکول شد چون در حال مذاکره برای اکران همزمان فیلم در ترکیه هستیم.

اما حالا خبر رسیده که اکران فیلم به تعویق افتاده و دلیل مشخصی هم برای آن اعلام نشده است. این فیلم در آخرین مراحل تولید هم کم حاشیه نداشت و در مقطعی شریک ترکیه‌ای فیلم درصدد پخش سریالی فیلم بود که با پیگیری‌های حقوقی از آن جلوگیری شد.

همایون شجریان و محسن چاوشی نه گفتند ؛ علیرضا قربانی خواند |‌ ببینید

کد خبر 844941 منبع: ایسنا برچسب‌ها پارسا پیروزفر بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران شهاب حسینی (بازیگر) چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • سکانس‌هایی از مقیمان ناکجا
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • اجرای نمایشی که ستاره پسیانی دید و به آتیلا پسیانی تقدیم شد
  • اجرای «هیدن» به آتیلا پسیانی تقدیم شد
  • تقدیم اجرای «هیدن» به آتیلا پسیانی
  • فیلم جدید حسن فتحی و شهاب حسینی از فردا می‌آید
  • فیلم جدید پارسا پیروزفر و شهاب حسینی فردا اکران نمی‌شود
  • اکران «مست عشق» شهاب حسینی و پارسا پیروزفر یک هفته به تعویق افتاد
  • فیلم جدید حسن فتحی و شهاب حسینی از فردا می‌آید |‌ هر که در این بزم مقرب‌تر است...
  • «آنیتا ...» بهترین کلیولند شد/ «رد پا» در ایتالیا