Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-25@05:13:08 GMT

اتفاقات بازی با فولاد مثل کوه یخ و سناریو بود

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۲۹۰۲

اتفاقات بازی با فولاد مثل کوه یخ و سناریو بود

سرپرست باشگاه استقلال گفت: برای اتفاقات رخ داده متاسفیم و این موضوع را یک سناریوسازی از طرف باشگاه فولاد و برخی از افرادی که در آنجا فعالیت می کنند می دانیم.

به گزارش شریان نیوز، احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال درخصوص اتفاقات رخ داده در اهواز گفت که این باشگاه مستنداتی در این زمینه در دست دارد که نشان می دهد این بداخلاقی ها از سوی نیمکت فولاد آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مددی در گفتگو با بخش اخبار ورزشی شبکه سوم سیما در مورد مشکلات کادرفنی با دیاباته و حضور این بازیکن در تمرینات گفت: پس از اتفاقات بازی فولاد و گزارشات سرمربی و سرپرست محترم تیم استقلال، دیاباته به کمیته انضباطی باشگاه دعوت شد. این کمیته روز گذشته تشکیل جلسه داد و در این جلسه دفاعیات و اظهارات آقای دیاباته استماع شد و ایشان به سوالات و ابهامات اعضای کمیته پاسخ داد.

وی ادامه داد: دیاباته یک مترجم فرانسوی با خودشان آورده بودند تا پاسخ هایشان بدون کم و کاست به سمع و نظر اعضای کمیته انضباط برسد. این جلسه در فضای خیلی دوستانه ای برگزار شد. دیاباته بازیکن حرفه ای و خوش اخلاقی است. ان شالله پس از بررسی همه جوانب، رأی کمیته انضباطی در خصوص ایشان، هفته آینده صادر خواهد شد.

او درباره مجوز حضور دیاباته در تمرینات و مسابقات نیز توضیح داد: امروز مجوز حضور ایشان در تمرینات صادر شد و هیچ مشکلی برای بازی کردن در برابر ماشین سازی که روز چهارشنبه است نخواهد داشت. این هماهنگی با سرمربی محترم انجام شد و با تصمیم فکری، ایشان در تمرین حضور پیدا کرد.

سرپرست مدیرعاملی استقلال در مورد حواشی دیدار مقابل فولاد و واکنش رسمی باشگاه به آن اتفاقات گفت: ما برای این اتفاقات رخ داده متأسفیم. ما این را یک سناریو سازی از سوی باشگاه فولاد و برخی افرادی که در آنجا فعالیت می کنند، می دانیم. ما در اهواز صحنه هایی را شاهد بودیم که فقط صفحه کوچکی از آن در تلویزیون به نمایش در آمد. به مثابه کوه یخی بود که بسیاری از بداخلاقی ها از ناحیه نیمکت فولاد دیده نشد.

مددی در مورد اینکه گفته می شود استقلال فیلم هایی را در زمینه اتفاقات رخ داده در دست دارد، گفت: مستندات بسیاری در این زمینه داریم که ان شالله آنها را به مراجع ذیربط ارائه خواهیم داد.

وی درباره وارد شدن سرمربی استقلال به حواشی رخ داده در اهواز گفت: ما این اتفاقات را تأیید نمی کنیم اما باز هم می گویم آنچه که شما دیدید، یک کوه یخ بود. بسیاری از اتفاقات ناگفته وجود دارد که ثابت می کند این بداخلاقی ها از ناحیه نیمکت تیم فولاد متأثر شده و متأسفانه جور دیگری نمایش داده شد.

منبع: شریان

کلیدواژه: اتفاقات رخ داده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۲۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی، ایده کمیته فنی در فولاد را رد کرد

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان که در حال حاضر عبدالله ویسی را به عنوان سرمربی بالای سر خود دارد، در شش هفته پایانی مسابقات لیگ برتر برای بقا در لیگ برتر تلاش خواهد کرد و پس از آن برنامه این تیم برای فصل آینده مشخص خواهد شد.

ویسی که در اسفندماه با قراردادی یک سال و نیمه به عنوان سرمربی فولاد انتخاب شد، روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی خود حاضر به صحبت درباره فصل آینده نشد و در پاسخ به سوالی در این خصوص گفت: من دیروز در جلسه هیئت مدیره بودم و از من برای سال آینده برنامه خواستند‌. الان این ۶ بازی از زن و بچه و خانواده من مهم‌تر هستند و فقط به این فکر می‌کنم و به آینده فکر نمی‌کنم. شاید من سکته کردم و مردم. الان کارمان سخت است و هیچ برنامه‌ای برای آینده نداریم. این ۶ بازی حیات ماست. یک بیمار در آمبولانس است و باید آن را به بیمارستان برسانیم. فعلا تیم را نگه داریم و بعد من با تمام وجود در خدمت تیم هستم.

او همچنین در واکنش به اینکه آیا در صورت ادامه همکاری با تشکیل کمیته فنی موافق خواهد بود، عنوان کرد: هیچ جای دنیا کمیته فنی وجود ندارد. شاید مشاور مدیرعامل و مشاور ورزشی و روانشناس باشد، اما کمیته فنی معنی ندارد. چهار نفر بیایند که چهار ایده دارند و من ایده دیگری دارم. من ۵۰ ساله هستم و یک ۷۰ ساله یا ۴۰ بالای سر من باشد‌ و اتفاقاتی یا را تفکرات خودش رقم بزند. یا باشگاه سرمربی را قبول دارد و برنامه می‌دهند و همديگر را تایید می‌کنیم، یا می‌گویند برو پی کارت. کمیته فنی هیچ کجای دنیا نیست.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • ویسی، ایده کمیته فنی در فولاد را رد کرد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • شوک به استقلال/حسینی بازی با تراکتور را از دست داد
  • جریمه کاپیتان استقلال/سیدحسین حسینی بازی با تراکتور را از دست داد
  • کاپیتان استقلال بازی با تراکتور را از دست داد
  • کاپیتان استقلال هم یک بازی محروم شد
  • حمایت ویژه از سیدحسین: باشگاه پشت او دربیاید