Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبر ورزشی، با برگزاری ۸ دیدار طی ۴ روز هفته دوم لیگ برتر در حالی به پایان رسید که چند مسابقه پر از حاشیه و جنجال و البته حرف و حدیث بود. با این توضیح کوتاه ما نیز مثل روال هر هفته به بررسی نکات مربوط به مسابقات این هفته می پردازیم...

 

 

پرگل ترین بازی هفته
پرگل ترین بازی هفته تنها ۳ گل در  دل خود داشت که که از قضا در پرحاشیه ترین بازی هفته رقم خورد، دیداری که طی آن فولاد خوزستان با گلی که در دقایق پایانی بازی به ثمر رساند توانست ۲ بر یک استقلال را در اهواز شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کم گل ترین دیدار هفته
خوشبختانه کم گل ترین بازی هفته هم گل داشت و طی آن شاهد رد و بدل شدن حداقل یک گل بودیم. در این هفته ۳ بازی داشتیم که با نتیجه یک صفر به پایان رسید تا کم گل ترین بازی هفته یک گل در دل خود داشته باشد این سه بازی که با این نتیجه یک گل به پایان رسید عبارت است از:
 سپاهان اصفهان یک آلومینیوم اراک صفر،  پرسپولیس تهران یک صنعت نفت آبادان صفر، پیکان تهران یک شهر خودرو مشهد صفر

 

میزبانان کاملا موفق هفته
در هفته دوم لیگ برتر از ۸ تیم میزبان نیمی از آن ها یعنی ۴ تیم سپاهان اصفهان پرسپولیس تهران، پیکان تهران و فولاد خوزستان توانستند با برد هایی که به ترتیب در مقابل آلومینیوم اراک، صنعت نفت آبادان شهر خودرو مشهد و استقلال تهران به دست آورند هر سه امتیاز کامل این بازی‌های خانگی را به حساب خود واریز کنند.

 

میهمانان کامیاب هفته
در این هفته تنها یک تیم توانست در خارج از خانه به امتیازات کامل دست پیدا کند؛ نام این تیم گل گهر سیرجان است که با توجه به برد ۲ - صفر مقابل مس رفسنجان تازه صعود کرده از لیگ یک به لیگ برتر توانست نام خود را در این ستون قرار دهد و البته مزد این پیروزی خارج از خانه خود را هم با قرار گرفتن در صدر جدول به بهترین شکلی بگیرد.

 

تقسیم امتیازات هفته
درست مثل هفته نخست از ۸ دیداری که در این هفته برگزار شد ۳ تای آنها با تقسیم امتیازات و تساوی به پایان رسید؛ این ۳ بازی هم همگی با یک نتیجه مشخص (یک-یک) رقم خورد و طی آن نساجی مازندران در برابر تراکتور تبریز ز و سپس نفت مسجد سلیمان در مقابل سایپا و در آخر ماشین سازی تبریز در دیدار با ذوب آهن اصفهان به این نتیجه یک بر یک و تقسیم امتیازات رضایت دادند.

 

قاطع ترین برد هفته
قاطع ترین برد هفته با اختلاف ۲ گل و البته با نتیجه ۲ - صفر رقم خورد و طی آن در  رفسنجان گل گهر سیرجان توانست مس این شهر را با این نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد و عنوان قاطع ترین برد هفته را به خود اختصاص دهد.

 

خفیف ترین برد هفته
خفیف ترین برد هفته با اختلاف یک گل و البته با ۲ نتیجه متفاوت بود که در اولین نتیجه که پرتکرار ترین آن هم بود یک بر صفر را می بینیم که در ۳ بازی رقم خورد و طی آن تیم‌های پرسپولیس تهران، پیکان تهران و سپاهان اصفهان به ترتیب در برابر صنعت نفت آبادان، شهر خودرو مشهد و آلومینیوم اراک به برتری رسیدند و در دومین نتیجه هم فولاد خوزستان ۲ بر یک استقلال تهران را شکست داد تا به این ترتیب چهار دیداری که خفیف ترین پیروزی با اختلاف یک گل بوده را شاهد باشیم.

 

پرتکرار ترین نتیجه هفته 
پرتکرار ترین نتیجه هفته  یک - صفر بود که در ۳ بازی دیده شد. به این ۳ مسابقه چون در آیتم قبلی اشاره شد نمی پردازیم. 

 

تیم‌های ناکام در گلزنی هفته
خوشبختانه در این هفته تعداد تیم‌های ناکام در گلزنی نسبت به هفته اول با کاهش روبرو شد و از ۱۶ تیم لیگ برتری ما یک چهارم آن ها یعنی ۴ تیم به نام های آلومینیوم اراک، صنعت نفت آبادان، شهر خودرو مشهد و مس رفسنجان در گلزنی ناکام شدند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران استقلال پرسپولیس تراکتور سپاهان گل گهر گل ترین بازی هفته صنعت نفت آبادان آلومینیوم اراک شهر خودرو مشهد ترین برد هفته پایان رسید رقم خورد لیگ برتر ۳ بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۳۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در هفته بیست و پنجم رقابت‌های فوتبال دسته یک ایران چهارشنبه ۸ فروردین، تیم خیر خرم آباد با نتیجه یک به صفر خوشه طلایی ساوه را شکست داد و در مکان نخست جدول ۵۵ امتیازی شد، چادرملو اردکان ۲ به ۱ از سد میزبانش پارس جنوبی جم گذشت و با ۵۴ امتیاز جایگاهش را در مکان دوم جدول حفظ کرد و فجر سپاسی در شیراز با یک گل دریا بابل را از پیش روبرداشت و با ۵۱ امتیاز در مکان سوم باقی ماند. 
در سایر بازی‌های هفته هم نفت مسجدسلیمان ۲- ۱ شهر راز شیراز را مغلوب کرد، مس سونگون ۱ به صفر استقلال ملاثانی را شکست داد، سایپا با یک گل مغلوب شهرداری آستارا شد، نفت و گاز گچساران ۲ به صفر مقابل شاهین بندر عامری به پیروزی رسید، داماش گیلان ۲ به ۱ برابر مس شهر بابک به برتری رسید و آریو اسلامشهر ۲ به صفر نتیجه را به مس کرمان واگذار کرد و از رده ششم به مکان نهم سقوط کرد.

دیگر خبرها

  • فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر
  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • نابسامانی مدیریتی وخریدهای جنجالی/ شوک‌هایی که رنگ زردها را پراند
  • همه مدعیان صعود بردند، جز قهرمان لیگ‌برتر!
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم‌آباد در لیگ یک/ لیگ برتر دست یافتنی‌تر شد
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال
  • داوران هفته 30 لیگ برتر انگلیس؛ آنتونی تیلور به اتحاد می‌رود
  • توپ از دست مسعود نمی‌افتد!