Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رمضانی گفت: به مناسبت ولادت امام حسن عسکری (ع) و در راستای کمک مومنانه، یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا در سطح استان قزوین توزیع شد.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین گفت: به مناسبت ولادت امام یازدهم شیعیان امام حسن عسکری (ع) و در راستای کمک مومنانه، یک هزار و 200 بسته گوشت قرمز بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا در سطح استان قزوین در حال توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: این اقدام با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا انجام شده است.

 

وی عنوان کرد: این اقدام برای سومین بار در سال جاری است که صورت گرفته و بسته های یک و نیم کیلویی گوشت با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در میان خانواده های نیازمند، خانواده های از کارافتاده، آسیب دیده از ناحیه کرونا و خانواده های بدسرپرست در حال توزیع است.

 

حجت الاسلام رمضانی تأکید کرد: اگرچه شرایط جامعه به دلیل شیوع بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی که وجود دارد برای مردم سخت شده است ولی پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه، اقدامات مختلفی را در مسیر کمک به خانواده های نیازمند شاهد هستیم که کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین هم در این مسیر اقدامات خوبی را داشته اند.

 

وی یادآور شد: توزیع بسته های معیشتی و بسته های بهداشتی در بین خانواده های نیازمند، ضدعفونی محلات و آموزش های عمومی مقابله با ویروس کرونا از طریق فضای مجازی از جمله اقداماتی است که کانون های مساجد از زمان شیوع این ویروس منحوس آغاز کرده اند و این فعالیت ها همچنان ادامه دارد.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: ولادت امام حسن عسکری کمک به نیازمندان کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد خانواده های نیازمند استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۳۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  محسن حسین‌زاده گفت: واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر درمیان، در سال ۱۴۰۲ با هم‌افزایی مشارکت‌های مردمی و همکاری‌های بین‌بخشی با موسسات و تشکل‌های مردم نهاد طرح‌های مختلفی را اجرا کرده است.

وی افزود: در این راستا تعداد هزار و ۴۶۱ بسته غذایی و معیشتی برای خانواده‌های کم بضاعت و کم برخوردار شهرستان تهیه و توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان گفت: در اولین طرح توزیع و حمایت جمعیت هلال احمر شهرستان در سال ۱۴۰۳ نیز تعداد ۲۴۱ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال در بین خانواده‌های کم برخوردار شهرستان توسط خانه‌های هلال توزیع شد.

حسین‌زاده افزود: ارزش ریالی هر بسته غذایی، مبلغ ۸ میلیون ریال بوده که شامل کنسرو تن ماهی، کنسرولوبیا، شکر، عدس، قند، چایی، پودر لباس شویی است.

 

دیگر خبرها

  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه