Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا خدابنده در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی هشت‌ماهه سال جاری ۳۲ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان و نیازمندان استان سمنان ایجادشده است، ابراز داشت: این طرح‌ها در قالب فرش، گلیم‌بافی و صنایع‌دستی را شامل می‌شود.

وی بابیان اینکه طی مدت مذکور ۵۴۵ فرصت شغلی در قالب کشاورزی، زنبورداری و دام‌پروری برای مددجویان ایجادشده است، افزود: با توجه به اینکه هدف کمیته امداد کمک به توانمندسازی و معیشت مددجویان است لذا این‌گونه طرح‌ها در راستای رسیدن به این گام اثرگذار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه در قالب طرح‌های صنعتی و معدنی نیز ۸۶ طی هشت‌ماهه سال جاری مشغول کار شدند، ابراز داشت: این مشاغل به حوزه اقتصادی خانوارهای مددجویان نیز کمک کرده و توانسته کمک‌معیشت خوبی برای آن‌ها شود.

خدابنده بابیان اینکه طی مدت مذکور ۵۷۷ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته و نیازمندان در رسته مشاغل خدماتی مشغول به کار شدند، تصریح کرد: در حوزه حمل‌ونقل نیز ۵۷ نفر از مددجویان استان سمنان توانستند دارای شغل شوند که این اشتغال توانست سهم خوبی را در بهبود وضعیت مددجویان به همراه داشته باشد.

وی بابیان اینکه ایجاد مشاغل دانش‌بنیان و نوآورانه نیز در کمیته امداد پیگیری و از آنها حمایت می‌شود، افزود: کمیته امداد استان سمنان ضمن ایجاد مشاغل یاد شده می‌کوشد تا با تغییر و تحول در کسب‌وکارهای روستایی و توانمند کردن آن‌ها از طریق فناوری‌های نوآورانه دانش‌بنیان منطبق با نیاز روز جامعه بتواند در این خانوارها درآمد زایی ایجاد کند.

کد خبر 5079055

منبع: مهر

کلیدواژه: خودکفایی مددجویان کميته امداد سمنان ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیراز شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بارش باران گرگان بارش برف بوشهر بسیج ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد کمیته امداد استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری بیش از چهار هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، این واگذاری همزمان با سراسر کشور بصورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور انجام شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • واگذاری بیش از چهار هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سیستان و بلوچستان
  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • ثبت بیش از ۱۱ هزار درخواست اشتغال مددجویان خراسان‌ جنوبی
  • راه‌اندازی ۱۲ واحد گلخانه در مهرستان
  • پرداخت ۱۸۰میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد بهاباد