Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به شعار هفته ناجا  گفت: باید با هم برای امنیت و سلامت تلاش کنیم تا به امید خدا سایه شوم این ویروس منحوس از سر کشور عزیزمان کم شود.

سردار مظاهری همچنین با اشاره به اینکه طرح محدودیت تردد‌ها از اول آذرماه  شروع و کماکان ادامه دارد، افزود: از ابتدای شروع این طرح ۱۸ نقطه در سطح استان که بیشتر "مبادی ورودی شهر‌های استان است" نیز بصورت ویژه تحت پوشش انتظامی و ترافیکی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

آخرین اقدامات خراسان‌شمالی برای مهار کرونا ویروس

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه از ابتدای شروع این طرح یک هزار و ۲۶۶ دستگاه خودروی غیر بومی از استان عودت شده اند، تصریح کرد: پلیس با قدرت در اجرای این طرح اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

سردار مظاهری  با بیان اینکه طرح محدودیت تردد‌های درون شهری در شهرستان‌های با وضعیت قرمز نیز در اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا از ساعت ۹ شب تا ۴ بامداد می‌باشد و از طریق دوربین های ثبت تخلفات و عوامل انتظامی و راهور کنترل می‌شود از تمامی شهروندان درخواست کرد تا در زمان مشخص شده از تردد غیر ضرور در داخل شهر‌ها پرهیز و در صورت ضرورت از وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی تلفنی‌ها و آژانس‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/د

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عودت خودرو اجرای محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۳۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

سرهنگ مرادی جانشین انتظامی شهرستان نهبندان گفت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان در زمینه اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، در ۴۸ ساعت گذشته، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های فرعی شهرستان به ۶ دستگاه خودروی سواری و ۲ دستگاه کامیونت مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو‌ها را متوقف کردند.

او افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار ۹ هزار و ۲۸۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورد‌ه‌های نفتی را کشف کردند.

سرهنگ مرادی اظهار کرد: مأموران در این خصوص ۸ دستگاه خودرو توقیف و ۸ متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

جانشین انتظامی شهرستان نهبندان عنوان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • سردار رادان: پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • طرح نور در کنار ماموریت‌های دیگر پلیس ادامه خواهد داشت/ پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران