Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده برای استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود و در ارتفاعات کرمان، شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

آسمان تهران نیمه ابری در برخی ساعات مه رقیق با افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهارشنبه جوی پایدار در غالب مناطق کشور حاکم خواهد بود و در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت به ویژه تهران، کرج، اراک و اصفهان غبار محلی پدیذه غالب خواهد بود. در اواخر وقت چهارشنبه با ورود سامانه بارشی به شمال غرب و غرب کشور ابرناکی و بارش پراکنده در این مناطق پیش بینی می‌شود.

پنجشنبه فعالیت سامانه بارشی در کل نوار غربی و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران گسترش می‌یابد و بارندگی تشدید می‌شود.همچنین نفوذ جریان شمالی به غرب سواحل دریای خزر سبب بارش باران در غرب مازندران و گیلان خواهد شد. بارش در اکثر مناطق شدت خواهد داشت.

در خوزستان، شمال بوشهر و جزایر شمال خلیج فارس رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در ارتفاعات زاگرس و البرز مرکزی و در شمال غرب کشور بارش به صورت برف خواهد بود.

جمعه به جزء نوار شرقی کشور در سایر مناطق کشور سامانه بارشی فعال خواهد بود. بارش در سواحل غربی خزر و در استان‌های خوزستان، فارس، جزایر واقع در خلیج فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، جنوب اصفهان و شرق لرستان شدت خواهد داشت.
شنبه رگبار و رعدوبرق در غرب، جنوب غرب و مرکز کشور ادامه خواهد داشت و برای استان‌های البرز، قزوین، تهران، اردبیل، اصفهان و شمال فارس بارش پراکنده پیش می‌شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: هواشناسی وزش باد رعدوبرق آب و هوا هواشناسی وضعیت آب و هوا 4 آذر 99 بارش پراکنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) وضعیت باورنکردنی خیابان‌های دبی بعد از بارش باران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: هم میهن

tags # اخبار جهان سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها
  • (ویدئو) وضعیت باورنکردنی خیابان‌های دبی بعد از بارش باران
  • بارش باران سبب طغیان رودهای فصلی و سیلاب در شهرهای جنوبی فارس شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین / بارش باران در بعضی محورهای مواصلاتی
  • آخرین جزئیات پیش بینی بارش‌ها و وضعیت دمای هوا در کشور / افزایش ۵ درجه‌ای دما در شمال غرب
  • هشدار؛ فعالیت‌های دریایی را تعطیل کنید!
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲۶ فروردین /بارش باران در محورهای مواصلاتی ۵ استان
  • بارش برف و باران و تگرگ از جنوب تا شمال کشور | شدت بارش‌ها در این استان‌هاست
  • رگبار باران و وزش باد شدید در ۱۰ استان / سامانه بارشی پنجشنبه از کشور خارج می‌شود
  • رگبار باران و وزش باد شدید در ۱۰ استان / پنجشنبه سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود