Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی ایالات متحده روز دوشنبه یک فرمان جدید و موقت صادر کرد که به موجب آن اتباع ایران و شماری از کشورهای آسیایی و آفریقایی که به عنوان گردشگر یا مسافر تجاری به ایالات متحده سفر می‌کنند، ملزم هستند که اوراق قرضه ای به ارزش ۱۵ هزار دلار برای بازدید از این کشور بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که این فرمان نهایی و موقت که از ۲۴ دسامبر ۲۰۲۰ تا ۲۴ ژانویه ۲۰۲۱ به مرحله اجرا گذاشته می‌شود، کشورهایی را در برمی گیرد که اتباع آنها دارای بالاترین میزان روادیدهای بی -۲ برای گردشگران و روادیدهای بی -۱ برای مسافران تجاری با اقامت بیش از مدت معین هستند.

دولت ترامپ اعلام کرد که هدف از این برنامه آزمایشی، آزمودن امکانپذیری جمع آوری این گونه اوراق قرضه و همچنین استفاده از این برنامه به عنوان یک بازدارنده دیپلماتیک در برابر روادیدهایی با اقامت بیش از مدت معین است.

به موجب این فرمان، علاوه بر ایران اتباع کشورهای سوریه، یمن، لائوس، بوتان و افغانستان از قاره آسیا و همچنین اتباع کشورهای جمهوری کنگو، لیبریا، سودان، چاد، آنگولا، بروندی، جیبوتی و اریتره از قاره آفریقا مشمول این فرمان جدید می‌شوند.

پربیننده ترین اخبار و نتایج انتخابات آمریکا اخبار و نتیجه انتخابات آمریکا اخبار و نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اخبار انتخابات آمریکا بعد از گذشت ۴۴ساعت از پایان رای‌گیری اخبار انتخابات آمریکا بعد از گذشت ۳۵ساعت از پایان رای‌گیری

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ اتباع ایرانی وزارت خارجه آمریکا سفر به آمریکا سهام عدالت انتخابات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۳۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

«دونالد ترامپ» نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا روز دوشنبه و پس از ورود به دادگاه منهتن جهت رویارویی با ۳۴ اتهام جنایی در اولین دادگاه کیفری یک رئیس‌جمهور سابق آمریکا، اعلام کرد که «هیچ پرونده‌ای وجود ندارد».

وی ادامه داد: این تعقیبات سیاسی است... این یک حمله به آمریکاست.

ترامپ اظهار کرد که ایالات متحده توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود که بسیار در این پرونده دخیل است.

وی افزود: این واقعا یک حمله به یک رقیب سیاسی است.

ترامپ به اتهام ۳۴ جرم جعل اسناد تجاری برای پنهان کردن ۱۳۰ هزار دلار حق‌السکوت پرداخت شده به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن، در حال محاکمه است.

این پرونده یکی از چهار اتهام جنایی علیه ترامپ در طول دوره ریاست‌جمهوری وی است و ممکن است تنها پرونده‌ای باشد که قبل از روز انتخابات در ماه نوامبر به دادگاه ارجاع شود.

اگر ترامپ در این پرونده مجرم شناخته شود ممکن است تا چهار سال به زندان محکوم شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • وضعیت ایران قبل و بعد از انتخابات اخیر؛ قیمت دلار در ابتدای مجلس یازدهم چند بود؟
  • جزییات اجرای پروژه های برون مرزی در حوزه برق و آب
  • قیمت دلار در ابتدای مجلس یازدهم ۱۸ هزار تومان بود امروز بالاتر از ۶۵ هزار تومان! /وضعیت ایران قبل و بعد از انتخابات ۹۴ و ۱۴۰۲
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره روابط با ایران و آمریکا
  • شرایط تحصیل اتباع خارجی در دانشگاه های ایران چیست؟
  • اعلام شرایط تحصیل اتباع خارجی در دانشگاه‌های ایران
  • شرایط تحصیل اتباع خارجی در دانشگاه‌های ایران چیست؟
  • نفوذ سرویس موساد به اردوگاه الهول سوریه
  • حداقل دستمزد در هر یک از کشورهای جهان عرب چند دلار است؟ ( اینفوگرافی)