Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۴ آذر ن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کلاهبرداری میلیاردی با ترفند جعل اسناد و مدارک تحصیلی و مهاجرتی در اصفهان سرهنگ محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وصول شکایتی مبنی بر اینکه فردی با ترفند جعل اسناد و مدارک تحصیلی و مهاجرتی برای خارج از کشور از ۱۰ نفر کلاهبرداری کرده و متواری شده است پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی اصفهان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: پس از کسب دستور قضائی و هماهنگی‌های لازم و انجام یکسری اقدامات تخصصی مشخص شد این کلاهبردار حرفه‌ای در یکی از استان‌های شمالی مخفی شده که یک گروه از ماموران با نیابت قضائی به محل اعزام و او را دستگیر کردند.

سرهنگ هاشمی فر تاکید کرد: فرد دستگیر شده که ۴۰ میلیارد ریال از ۱۰ شهروند با ترفند جعل سند و مدارک تحصیلی و مهاجرتی کلاهبرداری کرده بود برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: علی رغم اینکه پلیس بار‌ها به شهروندان هشدار داده که فریب اینگونه افراد کلاهبردار و شیاد را نخورند، ولی متاسفانه بازهم شاهد وقوع این نوع کلاهبرداری‌ها هستیم که بازهم توصیه می‌شود برای انجام هرکاری از راه قانونی و مجاز وارد شوند و مراقب باشند در دام شیادان گرفتار نشوند.   کشف ۶۱ لیترمحلول شیشه درنایین سرگرد هادی کیان مهر فرمانده انتظامی شهرستان "نایین اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان "نایین" حین کنترل یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان به یک سواری پژو پارس مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۶۱ لیتر محلول شیشه که در باک خودرو جاساز شده بود کشف شد.  

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نایین خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان به آنان نخواهد داد.   توقیف کامیونت هیوندای با ۲۳۴ کیلو تریاک در شهرضا سرهنگ محمدرضا هاشمی فراظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "امامی" شهرستان "شهرضا" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک کامیونت هیوندای مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۲۳۱ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک و ۲ کیلو و ۵۵۰ گرم سوخته تریاک که به طور حرفه‌ای در اطاق بار کامیون جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف خودرو بیان داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی در اقصی نقاط کشوربا قاچاقچیان افیونی و سوداگران مرگ برخورد قاطع و قانونی می‌کنند و هرگز اجازه جولان به این افراد نخواهند داد.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف محلول شیشه کشف مواد مخدر فرمانده انتظامی ترفند جعل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۳۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر

به گزارش خبرآنلاین، فرمانده انتظامی تهران بزرگ از توقیف یک تریلی حامل یک تن شیشه ادغام شده در سنگ خبر داد.

مهر در خبری نوشت: سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد متهمان و یک کار پیچیده سه الی چهار ماهه موفق به شناسایی و کشف محموله ۱۱۱۸ کیلویی شیشه که دو نفر در پوشش سنگ معدن اقدام به حمل آن می‌کردند، شدند.

وی افزود: خوشبختانه سه نفر متهم اصلی دستگیر شدند و قاچاقچیان این محموله سنگین شیشه را از خارج کشور وارد و سعی داشتند پس از تخلیه در تهران اقدام به توزیع آن کنند که مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با نظارت و رصد متهمان موفق به کشف آن شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: تحقیقات تکمیلی پلیس در خصوص پرونده بزرگ‌ترین محموله شیشه کشف شده در تهران در حال انجام است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895839

دیگر خبرها

  • کاریابی اینترنتی، ترفند کلاهبرداران سایبری
  • توقیف تریلی با یک تن مواد مخدر "شیشه"
  • ۷۱ فقره کلاهبرداری با ترفند مشارکت در فعالیت اقتصادی
  • کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در نایین
  • کلاهبرداری از شهروندان نیشابوری با ترفند مشارکت در فعالیت اقتصادی
  • توقیف پراید حامل محموله شیشه در بندرلنگه
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی با ترفند فروش طلا در سایت واسطه‌گر
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • توقیف تریلی حامل بار یک تن موادمخدر شیشه
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه