Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شبکه بهداشت و درمان قشم، از انجام رایگان و بدون محدودیت تست ابتلا به کرونا در هفت مرکز بهداشتی درمانی روستایی و شهری این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،حمیدرضا بهزادی در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونایی این شهرستان اظهار داشت: مراجعه دیرهنگام به مراکز درمانی یکی از مهمترین عوامل مرگ کرونایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انجام به موقع تست ابتلا به کووید-۱۹ می‌تواند علاوه بر تسهیل مسیر نجات و بازگشت فرد به چرخه زندگی از ابتلای سایر اطرافیان وی به ویروس نیز جلوگیری کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم تصریح کرد: مردم نباید تست دادن را ننگ بدانند چرا که انجام به موقع تست می‌تواند جان آن‌ها را نجات دهد.

بهزادی ادامه داد: در هیمن راستا انظار است اصحاب رسانه، سمن‌ها، آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به تبیین اهمیت تست دادن و فرهنگ‌سازی در جامعه اقدام کنند.

وی اضافه کرد: هیچ محدودیتی در انجام تست کرونا در شهرستان قشم وجود ندارد و تمامی افراد جامعه می‌توانند با مراجعه به هر یک از هفت مرکز بهداشتی مستقر در سراسر جزیره قشم به صورت رایگان تست بدهند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت: مرکز درمانی شهر قشم همه روزه حتی در ایام تعطیل از ساعت ۱۸ لغایت ۲۲ به صورت رایگان از افراد مراجعه کننده تست کویید-۱۹ می‌گرد.

بهزادی بیان کرد: همچنین مراکز روستایی در ۲ شیفت کاری از ساعت هشت صبح تا ۱۲ ظهر و از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به صورت رایگان آماده انجام تست کرونا هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۳۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸۳ هزار مراجعه به مراکز درمانی همدان در نوروز امسال

ایسنا/همدان رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از تداوم ارائه خدمت در ایام نوروز با بهره‌مندی بیش از ۸۳ هزار مراجعه به مراکز درمانی خبر داد.

دکتر محمد مهدی مجذوبی با اشاره به آمادگی کامل مراکز درمانی برای ارائه خدمات حوزه سلامت در ایام نوروز، افزود: مراکز دولتی و حتی بخشی از مطب‌های خصوصی برای ارائه خدمات در ایام نوروز هماهنگ شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای طرح سلامت نوروزی که از ۲۵ اسفندماه آغاز شده تا ۸ فروردین ماه ۸۳هزار و ۸۵۲ مراجعه به مراکز درمانی استان اعم از مراکز دولتی، خصوصی و خیریه صورت گرفته‌ است، اظهار کرد: در این مدت ۴ هزار و ۶۸ بیمار در بیمارستان‌های سطح استان بستری شدند و ۱۹۳۲ عمل جراحی در این مراکز انجام شده است. 

مجذوبی همچنین به وقوع ۲۸۳ حادثه ترافیکی در سطح استان از ابتدای طرح سلامت نوروزی اشاره کرد و گفت: تعداد ۵۴۷ نفر در این حوادث مصدوم شده و متأسفانه پنج نفر فوت شدند. 

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، مجذوبی با بیان اینکه در ایام نوروز همچنان ارائه خدمات به مراجعین و مسافران ادامه دارد و هیچ خدمتی دچار اختلال یا وقفه نشده است، به مردم توصیه کرد: در روزهای پایانی تعطیلات در ترددهای بین شهری با رعایت اصول ایمنی از وقوع حوادث بکاهند تا خدای‌ناکرده خاطره تلخی از این تعطیلات برای کسی برجای نماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تماشای بازی تراکتور - سپاهان رایگان شد
  • حدود سه میلیون نفر به مراکز اورژانس کشور مراجعه کردند
  • ۶۰۰۰ مصدوم حوادث ترافیکی در کردستان خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • بیش از ۸۳ هزار مراجعه به مراکز درمانی همدان در نوروز امسال
  • افزون بر ۶ هزار بیمار به اورژانس مراکز درمانی شاهرود مراجعه کردند
  • مسمومیت ۵۰۰ نفر با گاز مونوکسیدکربن در ۱۲ روز
  • واکسیناسیون رایگان بیش از ۴۶۰ هزار راس دام سبک و سنگین در مه ولات
  • مسمومیت بیش از ۵۰۰ نفر با گاز مونوکسیدکربن در ۱۲ روز