Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا صالحی امیری در نشست خبری که صبح امروز سه شنبه به صورت آنلاین برگزار شد به تشریح آخرین وضعیت ورزش ایران و تیم‌های ملی برای حضور در بازی‌های المپیک پرداخت.

المپیک توکیو قطعاً برگزار خواهد شد
وی در ابتدا گفت: نخست وزیر ژاپن مصمم به برگزاری المپیک است. روز ۲۶ مهر توماس باخ با ایشان ملاقاتی داشته که تاکید جدی کرده که بازی‌ها را حتماً برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توماس باخ ۲۶ آبان هم مجدداً با مسئولان توکیو دیداری داشته و از دهکده بازدید کرده است. به طور مشترک مصاحبه داشتند و گفتند بازی‌های المپیک قطعاً برگزار خواهد شد.

سه فرضیه برای برگزاری المپیک توکیو
اولین فرضیه این است که واکسن بیاید و همه را داشته باشند. وضعیت دوم این است که وضعیت قرمز باشد که برای ورزشکاران دو هفته قرنطینه تعریف خواهند کرد و برای تماشاگران محدودیت ایجاد می‌کنند. وضعیت سوم این است که به وضعیت زرد برسیم که در این صورت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم تماشاگران را خواهند داشت و هم ورزشکاران را با قرنطینه خواهند داشت.

واکنش قطعاً در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرد
توماس باخ در مصاحبه اش تاکید کرده است که واکنش در اختیار همه قرار خواهد گرفت. کمیته بین المللی المپیک وعده داده که تا آن زمان واکنس در اختیار همه قرار داشته باشد. گفته است که با سازمان ملل و بهداشت جهانی در ارتباط است و با رعایت همه مسائل بازی‌های المپیک را قطعاً برگزار خواهند کرد. ایشان تاکید کرده است که هر ۲۰۶ کشور در توکیو حاضر خواهند شد.

ادامه دارد…

کد خبر 5079192

منبع: مهر

کلیدواژه: سید رضا صالحی امیری کمیته ملی المپیک المپیک 2020 توکیو تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال فولاد خوزستان محمود فکری ویروس کرونا باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی تکواندو مهدی طارمی تیم فوتبال پیکان تهران تیم صنعت نفت آبادان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۳۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین با اشاره به آمادگی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور اظهار داشت: عوامل برگزاری انتخابات در کشور روی انتخاب اعضای شعب و هیات اجرایی دقت لازم را رعایت کنند که هیچ شائبه وجود نداشته باشد.

معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: وعده صادق اتفاق بی نظیری بود و هنوز زوایای این عملیات مشخص نشده است و اخیرا برخی از تحلیلگران آنها به عظمت این عملیات اعتراف می‌کنند و این عملیات با قدرت ایمان انجام گرفت و جامعه استکباری با همه تمهیدات پیش بینی کرده شکست سختی خورد.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که عملیات وعده صادق را عملی کرد پشتیبانی مردم بود و با همین پشتیبانی همه مشکلات را حل می‌کنیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

هفتم خرداد شروع به کار مجلس دوازدهم اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل